Interplay har stora planer

Medlem
Interplay har stora planer

uppföljare till Descent? hmm...kan detta vara kodord för uppföljare till Freespace 2 eller har dom helt glömt bort det?

Medlem

Jag vill ha ett nytt MDK! Visst var hunden och proffesorns uppdrag rätt trista, men åh-åh vad kul det var att glidflyga med hjälm-mannen på de mer spejsade banorna. Grymt actionlir som jag lirade första gången till PS2 för ett par år sedan bara.

Medlem

freespace blir det nog inget med, är nog inomhos flygning som ala descent som gäller

Medlem

Descent är en gammal favorit. Jag spelade dom hur mycket som helst. Interplay får gärna komma med mer Descent hehe.


signatur
Medlem

MDK! <3 hoppas de inte lägger ner projektet bara. Fallout-MMOet kan också bli bra skulle jag tro. Det är konstigt att det inte finns några post-apokalyptiska MMOs ännu.

Medlem

Det fanns ett "post-apokalyptiskt" mmo ett tag, men det lades ner för de hittade ingen utgivare. The Mutant Chronicles hette det och var i stortsätt det enda spel jag såg fram emot vid den tiden. Man spelade ju rollspelet och kort spelet Doomtrooper förr i tiden, så det hade varit underbart att få utforska den världen i 3D


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Detta låter ju ap-skönt! go go interplay!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Ett upphottat sidscrollande Out of this world / Another World plz.

Medlem
Medlem

Neverhood!...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

MDK!


signatur

I'm the best around...

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

MDK! <3 hoppas de inte lägger ner projektet bara. Fallout-MMOet kan också bli bra skulle jag tro. Det är konstigt att det inte finns några post-apokalyptiska MMOs ännu.

finns ett, Neocron!

Inaktiv

Fallout-MMO, har alltid hoppats på att den kombinationen skulle komma nån dag!

Medlem

Det var på tiden att man hörde lite ifrån interplay!


signatur

Gillar munkar!

Medlem

Well lär bli svårt att locka nya spelare med dessa äldre serier, men jag hoppas det går bra för dem

Medlem

Neocron har du rätt i ja, och till viss del kanske man skulle kunna säga att Anarchy Online är det.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Det fanns ett "post-apokalyptiskt" mmo ett tag, men det lades ner för de hittade ingen utgivare. The Mutant Chronicles hette det och var i stortsätt det enda spel jag såg fram emot vid den tiden. Man spelade ju rollspelet och kort spelet Doomtrooper förr i tiden, så det hade varit underbart att få utforska den världen i 3D

Hmm... Paradox äger rättigheterna till The Mutant Chronicles så hoppet är inte helt ute.
(film på väg också så vem vet)

Back to topic.
Det här är bara bra, Interplay har många trevliga saker i sin godis påse.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Finns ju Neocron (som nån nämnde) samt Fallen Earth och nåt till som jag inte minns namnet på.
Sociolotron räknas inte för det e skräp.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Ett nytt Descent vore trevligt.

Inaktiv

WOHOO!! Ett Fallout-MMO! Det har jag väntat på sen jag spelade Fallout 2 första gånger!


signatur

CZorg will rise again...

sweet med mdk och earthworm jim!!

Inaktiv

Nu behöver dom bara återanställa samtliga Black Isle devs så kanske det finns lite hopp ändå.

Medlem

MDK3 vore fantastiskt, men tyvärr blir det väl knappast Bioware som utvecklar. :/


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

Låter ju som rediga gobitar till Virtual Console också! Clayfighter var faan inte igår man lirade. Och Earthworm Jim drar man gärna igenom igen så här på äldre dar!

Medlem

OMFG MDK GIEF NAO!

Medlem

har nån listat ut vad mdk igentligen står för?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

har nån listat ut vad mdk igentligen står för?

Egentligen står det ju för Murder Death Kill, även om Shiny aldrig gick ut med det officiellt.

Medlem

älskar fallout, men ett mmo-fallout^^:D fan vad jag längtar

Medlem

Åh jag bara älskade Earthworm Jim och speciellt The Neverhood! <3 Så jäkla kul att få se något nytt av Doug TenNapel


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

12
Skriv svar