Medlem
sata2?

Hej, jag har inte hängt med alls de sista åren på hårdvarufronten (börjar väl bli gammal?)

Skulle beställa ny HD nu ikväll och upptäckte till min förskräckelse att det bara finns sata2 diskar, den sista jag köpte var sata (1) .

Funkar det med sata2 i min dator? är det samma kontakter osv, jag har ett Asus K8N moderkort.

Inga snörvliga kommentarer nu tack.


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Inaktiv

samma kontakter och full bakåtkompatibilitet. det värsta som kan hända är att du behöver sätta en jumper för att få ner den i sata-läge.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Tack soya för ett snabbt svar, jag beställer nu direkt, Dig kan man lita på


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Inaktiv

haha, lurad!!!1!111 :F


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Jag vet var din hus bor!


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Inaktiv

m3n ||\|73 vA5 7/-\ 6 p4rEß/-\R m|Na s|<00000Rz0rz!!!1!11!11


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

m3n ||\|73 vA5 7/-\ 6 p4rEß/-\R m|Na s|<00000Rz0rz!!!1!11!11

oooohhhh... keeeeej ?

Och på vanilla svenska blir det där vad?


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Inaktiv

Men inte vas tag parebar mina skor?


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av FZ Regler:

§3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.

Inaktiv

þ4R/-\9®Af rµTt45E!!1


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv
Skrivet av Xphome:
Skrivet av FZ Regler:

§3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.

Har du inte sett att soya är Spindlen i nätet?

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

þ4R/-\9®Af rµTt45E!!1

särskrivning där soya


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av FZ Regler:

§3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.

Det finns moderatorer på forumet, bockar och bugar för ditt inlägg. ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av Xphome:
Skrivet av FZ Regler:

§3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.

Har du inte sett att soya är Spindlen i nätet?

Det betyder inte att han får bryta mot reglerna.

Inaktiv

j00 l0l!1


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

1337 is the shit

Eller kanske inte.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

då den ursprunliga frågan är besvarad och ni inte kan sluta tramsa i befintliga trådar så låses tråden. Skärp er vetja, har ni inget att skriva så gör inte det.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

1
Skriv svar