Inlägg av eddie the eagle

Inlägg som eddie the eagle har skrivit i forumet

Here we go again, glad påsk och alltid kul att också se alla gamla kommentarer man har gjort

Skrivet av OAKTHYR:

Jag spelade en del någon månad efter release och tyckte att det var helt ok. Sen hade jag uppehålla och började spela i början av säsong 3 och jag tycker att det är skor skillnad. Jag har ofta riktigt kul.
Mitt största problem är fortfarande att flygande fordon känns för OP i förhållande till vad man kan använda som försvar mot dom.
Att få två fullträffar med AA raketer och att helikoptern fortfarande flyger känns orimligt.
Annars är det bra skit!

Jag och en polare brukar köra transporthelikopter på Breakthrough, granatsprutan är verkligen op och man kan helt utan problem ta död på hela grupper av spelare på några sekunder. Så länge man är snabbt in och ut så är man också riktigt svåra att döda, är fiendelaget också dåliga på att använda AA så är det skrattretande enkelt att äga hela slagfältet.

Skrivet av Ismo:

Klar förbättring sen release, speciellt när dom fixade till klasser istället.
Tycker absolut man ska ge det en chans, men det känns fortfarande som något saknas. Märks så fort man spelar BF1 eller BF5.
Kan absolut vara kul några timmar med några vänner!

Man har varit dåliga med att få till atmosfären i spelet, BF1 dröp verkligen av att det var ww1, även BFV har några väldigt fina kartor.

Men i 2042's post apokalyptiska värld verkar saker vara väldigt sterilt, det finns verkligen ingen karta som skriker "samhällets kollaps" och även kartorna som ska utspela sig i övergivna områden ger inte direkt ett övergivet intryck

Att GSC inte vill ha en rysk översättning för ryska spelare kan jag helt förstå. Enda gråzonen är om man gör en rysk översättning av/för rysktalande ukrainare.

Skrivet av Nioreh:

Det är väl inte så konstigt. Ettan är ett komplett spel. Tvåan är ju mest som ett proof of concept än så länge. Lite finare grafik, fast typ 1% av funktionaliteten.

Lite som Arma Reforger mot Arma 3 då.

Reforger har ca 200 återkommande spelare medan Arma 3 20 000 xD

Skrivet av Kleptoman:

De borde lägga ner spelet istället och skapa ett nytt

Fan vad irriterad jag blev på att det var exakt vad dom gjorde med BFV efter Pacific-uppdateringen.

En liten samling av några röster som Martinet har gjort, mycket mario här men också några andra intressanta saker
https://www.youtube.com/watch?v=HmQqGU5-2cw

Att det är mindre antal spel skyller jag på stray xD

Avklarat Metro 2033 Redux:

Beviset är lite halvdåligt, jag kunde inte ta screenshots inifrån spelet och Epic har inga achievements som bevisar att man har klarat av det. Men här är bevis på att jag har kört spelet iaf.

Det här blir också mitt sista spel för den här gången, lycka till

Ser att några redan kört klart detl men

Avklarat: Stray

Avklarat spel
Guardians of the galaxy

Påbörjat

Guardians of the Galaxy

Skrivet av lerb:

Tror man ska se det som en testrigg som Bohemia kommer använda sig av för/under utvecklingen av Arma 4. Någon form av hybrid mellan ett eget spel, demo och och early access.

Har kollat runt lite kring folk som är mer insyltade i genren/Arma än vad en själv är och generellt verkar det vara positiva vibbar. Folk verkar främst lättade över att det visar sig att Bohemia faktiskt är kapabla av att utveckla en modern motor. Nu ska de "bara" utveckla nästa kompletta spel i Arma-serien med...

En stor del med spelet är också att det är det första sen originalet som kommer på konsoler också. Antar att man inte ville ta det enorma klivet direkt till Arma 4.

Heart of Chornobyl tror jag det ska stå där

Börjar fundera snart hur mycket som krävs för att konkurrenslagarna kommer börja stoppa uppköp

Arma 3: 1566 timmar
CS-GO: 620 timmar
Satisfactory: 216 timmar

Fick 9/10

Jävla master chief edition

Blir väl någon typ av, "inbördeskrig i rymden" när hela raser plötsligt är mer eller mindre isolerade och slåss inbördes om makten. En själv har det första prototypskeppet som kan resa långt på egen hand så man får i uppdrag av "the new council", som är baserat runt Jorden då det var där majoriteten av alla militärer var, att ordna fred och samla ihop folk att möta det ny-gamla hotet av överlevande Geth som är lite arga då man valde att köra "Destroy" som canon-slutet.

Uppenbarligen så har det här med att styra narrativet. Blizzard vet att ett eventuellt blizzcon(line) inte skulle handla om spelen utan om skandalerna som har hänt. Istället hoppas man att till nästa gång så har känslorna svalnat ner och man har också släppt några nya spel så folk iställer tänker på det när dom tänker på Blizzard.

Fast då måste det ju självklart krävas att man klarar sig från några nya skandaler, vilket personligen inte är troligt med tanke på hur företaget har skötts

Skrivet av Ender:

Och vips så har spelkaraktären aldrig varit namngiven efter en person på företaget som betett sig illa mot kvinnor. Poff bara, det "egentliga" problemet är borta. Nu fattas bara att vi byter på "krig" till "handgemäng", "svält" till "sugen", "miljökatastrof" till "naturstök", "död" till "krasslig" och så vidare, så är världens alla problem snart lösta...varför har ingen tänkt på det?

Tack, Blizzard, tack.

Precis, och man kan också kalla diktaturer för demokratier med enpartisystem/arvsystem så är nästan alla världens länder demokratier också.

Massdöd, nej, det är bara effektiviseringar. Vem behöver så många djurarter ändå.

Fan vi löser hela världens problem på en dag här.