MAG - INTERDICTION

Medlem
MAG - INTERDICTION

Är det bara jag som inte kan hitta "Interdiction" DLC till MAG någonstans i Playstation Store?

Sen OM jag nu hittar det så undrar jag hur det blir om man har Japansk ver av spelet, går det att ladda ner EU DLC iaf? eller måste jag köpa via Japanska PSN?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Playstation Network/Store är inte det mest logiska och lättanvända att hitta i, men jag lyckades få tag i den:

Här är Interdiction på PSN EU:
PS3 Games - Shooter - MAG - MAG (det övre alternativet) - Här har du Interdiction för 70kr.

Vad jag vet så ska du kunna köpa den europeiska versionen av M.A.G. - Interdiction och kunna använda den med alla versioner av spelet. Dock tror jag att du måste vara inloggad under det kontot som köpte DLC.

Medlem

Patch 2.0 till MAG är underbar! Spelet har förnyat sig och blivit ännu roligare. Kul att testa MOVE också


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja! 2.0 är gjorde en hel del med spelet

Tack RuneClawtror tror jag lyckats få ner interdiction nu. Ska se om det funkar senare idag!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Har laddat ner och installerat, men har fortfarande ingen tillgång till Interdiction... Hur fasen löser jag detta nu då?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Har laddat ner och installerat, men har fortfarande ingen tillgång till Interdiction... Hur fasen löser jag detta nu då?

Ingen aning. Jag tycker att det borde fungera om du spelar från samma konto som du köpte DLC ifrån.

Bäst är nog att kontakta supporten och kolla in andra officiella forum.

Medlem
Skrivet av RuneClaw:
Skrivet av SeniiL:

Har laddat ner och installerat, men har fortfarande ingen tillgång till Interdiction... Hur fasen löser jag detta nu då?

Ingen aning. Jag tycker att det borde fungera om du spelar från samma konto som du köpte DLC ifrån.

Bäst är nog att kontakta supporten och kolla in andra officiella forum.

Vilken support?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Bumpar min egen tråd då frågan ännu inte är löst. Någon som vet NÅGON sorts support man kan vända sig till? jag har skickat mail till alla möjliga adresser som kan ha något med spelet eller PSN att göra, inte fått svar av någon.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Kolla deras officiella forum?

1
Skriv svar