Halo 3 E3-filmat - hämta trailern från FZ

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Dumlen:

[http://www.fz.se/bildarkiv/images/Project_Gotham_Racing_3/Onl...]

Vad är det för fel på 360ns "sjukt" höga antialiasing i den bilden då? För spelet ser likadant ut när man spelar.

kan påpeka att den där bilden inte är taget då man kör bilen utan är i en såkallad Photo mode, då aktiveras antialasing men avaktiveras när du spelar.

Jo, men spelet är verkligen inte långt ifrån när man väl spelar det. Detta är även inte det snyggaste spelet som finns till 360n.

Jag antar att du tycker att Gears of War ser ut som CGI med?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Dumlen:

[http://www.fz.se/bildarkiv/images/Project_Gotham_Racing_3/Onl...]

Vad är det för fel på 360ns "sjukt" höga antialiasing i den bilden då? För spelet ser likadant ut när man spelar.

kan påpeka att den där bilden inte är taget då man kör bilen utan är i en såkallad Photo mode, då aktiveras antialasing men avaktiveras när du spelar.

Jag antar att du tycker att Gears of War ser ut som CGI med?

Du behöver inte vara otrevlig bara för att jag kan se skillnad mellan CGI och ingame. Jag har sedan de första filmerna på Gears Of Wars tydligt kunna se att det är ingame likaså kunnat se att Killzone var i CGI till PS3 så sluta var uppskäftig.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jao ett jävla gnäll var det.
Halo 3 kommer säkerligen att bli minst lika bra som föregångarna! bara att se denna trailer kommer å mig att köpa en 360 inom en snar framtid.
Men va fan, spelet kommer ju ut 2007, orka gnälla på om det är en ingame eller inte, fan är ju långt kvar.
Det lär ju komma en hel del framöver att kolla på

Medlem
Skrivet av redmac:

Du behöver inte vara otrevlig bara för att jag kan se skillnad mellan CGI och ingame. Jag har sedan de första filmerna på Gears Of Wars tydligt kunna se att det är ingame likaså kunnat se att Killzone var i CGI till PS3 så sluta var uppskäftig.

Ifall du fann det där otrevligt så kan du aldrig ha träffat en otrevlig person. Jag ställde dig bara en fråga och du tar illa upp?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av redmac:

Du behöver inte vara otrevlig bara för att jag kan se skillnad mellan CGI och ingame. Jag har sedan de första filmerna på Gears Of Wars tydligt kunna se att det är ingame likaså kunnat se att Killzone var i CGI till PS3 så sluta var uppskäftig.

Ifall du fann det där otrevligt så kan du aldrig ha träffat en otrevlig person. Jag ställde dig bara en fråga och du tar illa upp?

det du framförde var ett antagande som var skapat för att förlöjliga min syn på vad jag anser är CGI och ingame. Så kände jag men det kanske inte var menat så från din sida. Men jag fann detta otrevligt. Sedan att du nu kommer med ännu ett antagande som vill skapa en mindre trevlig disskusion förstärker din negativa ton.

on topic nu tack.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men gud.

Tidningarna som fick se filmen med bungie säger ju själva att dem sedan fick spela skiten i samma område, alltså är det inte CGI utan helt renderad i samma grafik som man får se när man själv spelar spelet.

Fan vilket gnäll.

Medlem

Inget gnäll utan en disskusion, får man inte kritisera någonting utan att folk tror att man gnäller? my god!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar