Försvara FZ:s ära - fräs grus i MotorStorm

Robot
Försvara FZ:s ära - fräs grus i MotorStorm
Inaktiv
Försvara FZ:s ära - fräs grus i MotorStorm

Oh yea! Go, FZ!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skägg.
10 Chambers

Go FZ:s besökare!


signatur
Medlem

Hoppas ni får bra betalt av Sony

Medlem

hehe fet nice!

Medlem

Tyvär finns det för få konsol-spels-fans här på FZ tycker jag.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

Tyvär finns det för få konsol-spels-fans här på FZ tycker jag.

Tror du har fel.. Verkar finnas många!

Inaktiv

Jo tror det också, många han nog någon konsol hemma.

Inaktiv

Rätta mig om jag har fel, men pga att det inte är så många som har ps3 så kommer väl användarskaran också vara därefter. Trackmania Nations (gratis) hade egentligen varit idealt för något sådant här. Fast det är väl enklare att arrangera just den här formen av tävlingar om man använder sig av antingen xbox live eller sonys motsvarighet, vad nu den heter.

Medlem

Aja typiskt man jobbar 14-00 nästa vecka då. Ingen på FZ som tar mig i motorstorm

Redaktör
Skrivet av zhapp:

Hoppas ni får bra betalt av Sony

Betalningen är duktigt fet denna gång och bäst av allt är att den går direkt till vinnarna. Med andra ord: priserna rockar. Mer info i veckan, som sagt.

Skrivet av DeluxXxe:

Trackmania Nations (gratis) hade egentligen varit idealt för något sådant här.

Förutom det faktum att spelet inte inte finns till PS3...


signatur
Medlem

Jag kanske är tappad bakom en vagn, men jag har aldrig ens hört talas om den där andra sidan, vad hette den nu igen? GNO? ONG? GON var det va?

Aldrig lirat spelet så det blir inte mycket tävling för mig^^

Inaktiv

Har testat detta... (med FlatOut ettan och 2an i bagaget...) Detta spelet är en besvikelse... riktigt riktigt långt efter de två spelen i känsla.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DeluxXxe:

Trackmania Nations (gratis) hade egentligen varit idealt för något sådant här.

Förutom det faktum att spelet inte inte finns till PS3...

"inte inte"? Menar du alltså att Trackmania Nations finns till PS3?
Ingenstans nämns det att PS3 är en nyckelingrediens för tävlingen. Är den det? Är det till och med så att tävlingen är Sonysponsrad?


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Redaktör
Skrivet av Resident Emil:

Ingenstans nämns det att PS3 är en nyckelingrediens för tävlingen. Är den det? Är det till och med så att tävlingen är Sonysponsrad?

#Motorstorm är Playstation 3-exklusivt, står tydligt angivet på #spelets sida i vår speldatabas. Mer info kommer som sagt under veckan. Och som sagt - priserna är svinfeta.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Resident Emil:

Ingenstans nämns det att PS3 är en nyckelingrediens för tävlingen. Är den det? Är det till och med så att tävlingen är Sonysponsrad?

Av Tompas svar ovan att döma är den nog det, ja. Det gör väl inget? Kanske misstolkar ditt inlägg men låter nästan som om det vore något ondskefullt och negativt.

Edit: Menar Tompas svar en bit upp om priserna, inte det direkt ovanför här.

Medlem

Synd att man e sämst på fz i motorstorm då

Medlem

*snyft* har inte köpt MotorStorm än *snyft* *snörvel*

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Resident Emil:

Ingenstans nämns det att PS3 är en nyckelingrediens för tävlingen. Är den det? Är det till och med så att tävlingen är Sonysponsrad?

#Motorstorm är Playstation 3-exklusivt, står tydligt angivet på #spelets sida i vår speldatabas. Mer info kommer som sagt under veckan. Och som sagt - priserna är svinfeta.

Koncentrera er, jag gör ett nytt försök.
Baserat på det som skrivs i nyheten så är detta primärt en tävling för att avgöra vilken av sidorna FZ och GON som "är mäktigast på den svenska webbhimlen". På samma sätt som det är av mindre betydelse ifall en fotbollsmatch mellan två lag utspelas på gräsplan i Örkelljunga eller grusplan i Sveg, så är valet av Motorstorm för denna tävling bara en av många möjliga arenor. DeluxXxe föreslår en alternativ arena som markant skulle kunna öka deltagarantalet, men bemöts av ett motargument som inte är relevant för den primära målsättningen. Om DeluxXxe hade föreslagit Solitaire så hade man kunnat argumentera att det inte spelas i lag och därför inte passar detta syfte. Att TM:N inte finns för PS3 däremot, är totalt ovidkommande för det primära syfte som nyhetstexten beskriver att denna tävling har, nämligen att avgöra webbhimmelmäktigheten hos FZ respektive GON.
Vad jag undrade, och fortfarande inte fått svar på, är om tävlingen av någon anledning endast kan utspelas på PS3, samt om tävlingen är sponsrad av Sony.

Jag förstår också att man med lite god vilja kan läsa in paranoida plattformskrig i mitt tidigare inlägg och gratulerar den som lyckades med det, även om det var felaktigt.

Kram på er,
Emil


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Redaktör

Nej, det är inte en tävling där FZ mäter musklerna mot Gon, det var bara nyhetsskribentens vinkel. Krasst sett handlar den, liksom de flesta tävlingar, om att locka läsare till sajterna och ge konsolen/spelet uppmärksamhet. FZ och Gon arrangerar tävlingen, #Nordisk Film (ansvariga för Playstation i Sverige) står för priserna.

Ja, #Sony (genom Nordisk Film) arrangerar. #MotorStorm är PS3-exklusivt, tävlingen kan inte genomföras på någon annan plattform än PS3.


signatur
Inaktiv

Jag ser att du skriver, men tänker du i länkar Tompa?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Gon? hade aldrig hort talas om den sidan,

Inaktiv

jag spelade motostorm i 30 minuter..worst game ever..men det här är jag helt klart me på! lol xD tur att man måste kvala, annars skulle jag nog sätta massa käppar i hjulen för fz

Medlem

Sjukt att det ar ett konsolspel som ska avgora FZ ode.... GON hade en bra kronika om hur realistisk grafik man vill ha i spel, klart lasvard.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag är skit dålig på Motorstorm men jag ska försöka ställa upp

Goooo FZ

Medlem

Sjukt löjligt att hänga upp sig på att tävlingen är i Motorstorm och sponsrad av Sony, hur många tävlingar är inte sponsrade av någon liksom. Dessutom lär väl typ alla andra tävlingar som FZ har vara tävlingar i samma form, t.ex. någon tävling där man ska svara på frågor och vinner produkter från Logitech, men det gnäller ni väl inte på. Handlar ju fortfarande om produktplacering.

Skärp er för fan ^^

Medlem

Fan att det inte var TrackMania Nations. Jag som har sverigerekordet ;).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Detta kommer sluta dåligt, just med tanke på hur lätt folk fuskar i motorstorm, tror inte någon som kvalar in drar sig för att fuska...

Medlem
Skrivet av Robboy:

Gon? hade aldrig hort talas om den sidan,

Inte jag heller. Jag var inne och kollade lite men blev inte imponerad alls.

Victory is FZ's.

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av Robboy:

Gon? hade aldrig hort talas om den sidan,

Inte jag heller. Jag var inne och kollade lite men blev inte imponerad alls.

Victory is FZ's.

inte jag heller, det var en skit-sida:P


signatur

I'm the broken one who fixed it.

12
Skriv svar