Nytt om Alan Wake nästa månad

Robot
Medlem
Nytt om Alan Wake nästa månad

alan is awake

Medlem
Medlem

Mars? Tror det kommer skjutas fram en del. Men jag hoppas verkligen att Remedy gör bra spel, Max Payne 1 och 2 är riktigt bra spel. Death Rally var inte illa heller

Medlem

Najs, som sagt, var ett tag sen man hörde nåt av spelet. Hade nästan glömt bort det helt. Där ser man hur media kan påverka negativt/positivt på saker o ting. Ska bli kul o se hårdvarukraven på detta spel??!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

äntligen, hade börjat ge upp hoppet om spelet nästan!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Nice. Tror Alan Wake kan bli helt underbart


signatur

I fart in your general direction

Medlem

farout!
Alan wake är ett av dom spel jag gått och väntat på en längre tid nu!
happy days.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Najs, som sagt, var ett tag sen man hörde nåt av spelet. Hade nästan glömt bort det helt. Där ser man hur media kan påverka negativt/positivt på saker o ting. Ska bli kul o se hårdvarukraven på detta spel??!

Instämmer. "C'mon Remedy, throw us a friggin' bone here!"

Medlem

Tja sett lite bilder, lite tech demo men finns det NÅGOT som är känt om spelet hitils? Värkar så förbaskat överhypat och knappt INGET info alls finns ute. Blev det hypat så mycket enbart för grafiken måntro?

Själv ser jag detta som Duke Nukem Forever V2 då det har sjutits upp miljontals gånger nu.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja sett lite bilder, lite tech demo men finns det NÅGOT som är känt om spelet hitils? Värkar så förbaskat överhypat och knappt INGET info alls finns ute. Blev det hypat så mycket enbart för grafiken måntro?

Själv ser jag detta som Duke Nukem Forever V2 då det har sjutits upp miljontals gånger nu.

Jag har inte hört något releasedatum ännu, på nåt av dom, så inget av dom är ju uppskjutna ^^

Medlem

skulle inte detta kräva windows vista och DX10?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag längtar, men jag undrar vad det går ut på.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja sett lite bilder, lite tech demo men finns det NÅGOT som är känt om spelet hitils? Värkar så förbaskat överhypat och knappt INGET info alls finns ute. Blev det hypat så mycket enbart för grafiken måntro?

Det blev hypat för att spelidén är annorlunda och intressant samt för att det är Remedy som gör spelet. Men som du sa, också för att grafiken är grym :).

Medlem

Äsh de här är de nya duke nukem forever bah.

Medlem

Har mer eller mindre glömt bort detta spel, men ska bli kul med nyheter nästa månad... GE OSS RELEASEDATUM!!!

KoP
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja sett lite bilder, lite tech demo men finns det NÅGOT som är känt om spelet hitils? Värkar så förbaskat överhypat och knappt INGET info alls finns ute. Blev det hypat så mycket enbart för grafiken måntro?

Själv ser jag detta som Duke Nukem Forever V2 då det har sjutits upp miljontals gånger nu.

Finns det något spel som inte riskerar att bli överhypat i dagens samhälle då förväntningarna tycks vara allt för stora? Ska iaf bli kul att se vad för ny info dom har att presentera. Sen behöver man ju inte ta till sig allt som skrivs om spel och haka på massorna som tillbedjar ett kommande spel. Det är bara gå in i det utan några som helst förväntningar alls så blir man nog (förhoppningsvis) nöjd med slutresultatet.

Medlem

Synd på vista only och inte XP ser inte alls så mycket bättre ut än crysis grafik säkert samma jippo där dom vill sälja vista mera bara darför göra det exklusivt till det.

Medlem

bara vista only? låter dumt....men som tur är har man vista

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Tja sett lite bilder, lite tech demo men finns det NÅGOT som är känt om spelet hitils? Värkar så förbaskat överhypat och knappt INGET info alls finns ute. Blev det hypat så mycket enbart för grafiken måntro?

Själv ser jag detta som Duke Nukem Forever V2 då det har sjutits upp miljontals gånger nu.

Jo är nog många som förväntar sig lite för mycket och blir besvikna. Eller så kanske det lever upp till förväntningarna... själv så försöker jag inte bry mig om vad alla andra säger och inte ha så mycket förutfattade meningar.

Medlem

fan va sweet var ju ett tag sedan man hörde något.

Inaktiv

Ska bli spännande att se vad MS visar upp på GDC. Faktum är att PS3 har ett par riktigt tunga titlar 2008 - Killzone 2, MSG4 och Littlebigplanet. Faktum är också att skulle endera av MSG4 eller Killzone 2 floppa så ser det helt plötsligt riktigt blekt ut för PS3:an.

Däremot så har 360:n en såpass tung katalog med AAA-titlar att de har råd med ett år i relativ dvala. Och när jag skriver relativ dvala så utgår jag från att 2009 kan bli massivt.

Medlem

Me want!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Skit-Microsoft... Släpp det till ps3 eff eff ess! Fast pc duger det med.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

bara vista only? låter dumt....men som tur är har man vista

Det är väl bara för man måste ha directX 10 och då måste man ha vista. om man då inte har den saken så att det går på xp men det ska ju egentligen inte gå..

Medlem

Sexigt! Längtar efter godbitarna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Oh damn! Kan int vänta! Ha velat se mer ända sen första techdemot 06....

Medlem

Faan va man längtar : d

Medlem

Får en känsla av att spelet kommer erbjuda fina natur bilder osv, men livskänslan tycks de har glömt bort, ajja får se hur de blir.

Inaktiv

Yeah.. Go Alan Wake,
Crysis mördare och GTAs fiende.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar