Flatout Ultimate Carnage till pc i sommar

Robot
Medlem
Flatout Ultimate Carnage till pc i sommar

Bra timing, sitter precis och spelar det

Medlem

Är inte Ultimate Carnage en konvertering av FlatOut 2? Kanske förstod det hela fel. Lite synd att de har så mycket street racing, föredrar fokus på folkrace'andet som försvunnit en del i tvåan.

EDIT: Bah, borde läst under bilden också. Skippar de StarForce bara så skulle det vara ett schysst deal. Annars är det nog lika bra att leta i reahyllan efter ettan eller tvåan.

Medlem

tycker det är för svårt för att vara roligt i längden.

Jag hadde kanske hjärnsläpp när jag spela det sist på x360 får väl kanske ta fram det i hyllan igen. Stunts var dock roliga men där oxå onödigt svåra för att vara roligt i längden.

Tacka vet jag burnout paradise på x360. Hadde varit nice att ha det på datorn oxå så det kom kanske lite mods? ;--)

Medlem

meeeh ge oss ett riktigt flatout 3 istället/


signatur

<3

Medlem

Älskade Flatout 2, en uppdaterad version vore inte fel.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Medlem

Spelade ettan sjukt mycket, ett av mina absoluta favoritspel. Gillade skitigheten och det lite galna stilen. Tvåan är bra, men det blev lite för mycket street, bling-bling och blur-effekter. Ultimate Carnage verkade vara tvåan rakt av nästan. Har dock inte spelat det.

Medlem

Yahoo! Vad jag sett på bilder och så, så verkar det inte vara alltför olikt 2an, men oavsett hur den femman ligger så var det en kul nyhet.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag tycker bara det känns som om de försöker få en att köpa samma spel en gång till =/

Medlem
Citat:

Tvåan är bra, men det blev lite för mycket street, bling-bling och blur-effekter.

Precis så tyckte jag med! Men det går att tweaka dom grafiska inställningarna så grafiken blir helt jämförbar med ettan. Blir ett helt annat, ännu bättre, spel då!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

spelat Flatout 1 och 2 på PS2 och 2an är helt klart bättre imo.

Fast har man redan 2an är UC helt onödig imo, vill ha flatout 3 nu

Det är bara Flatout och Burnout som är riktiga bilspel nuförtiden.
Forza och Gran turismo kan gräva ner sig


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Flat Out-serien är kung!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Fan vad trevligt Jag gör inget annat än att spela FlatOut 2 online nuförtiden. Så att det kommer ett spel som är FlatOut 2 fast med nya banor, är helt perfekt.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Är det någon som vet om det blir Starforce den här gången med? Isåfall blir det inget köp för min del, men annars köper jag det på en gång:)

1
Skriv svar