Golden Axe: Beast Riders plåtat

Robot
Inaktiv

coolt =D kan nog bli bra eller värsta flopppen.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Minns när jag spelade detta på arkad på gatuköket där i gamla Filmstaden i Stockholm, det var grymt. Måste varit kring 1989 eller något. Klarade hela spelet en enda gång utan att dö. Fick rätt bra slutbetyg efter den holmgången.

KoP
Medlem

Ah, Golden axe.. minnen. Man gick till den lokala kiosken på rasterna i skolan och spelade skiten ur arkadversionen.

Medlem

När man tänker efter - är det inte förbannat dumt att göra en yxa av guld? Tungt som attan och en väldigt mjuk metall dessutom.

Jaja, det är väl ingen som anklagat japanerna för att komma på bra speltitlar. Men spelet var ju i alla fall ganska schysst, dock inte något som jag räknade till mina favoriter (spelade C64 versionen).

Medlem

Ooh, grymt kul juh! Lirade det med brorsorna på en gamal Amiga 500 förr, hoppas det här blir grymt.

Medlem

haha minns när man lirade på segat..XD

Inaktiv

hahah mitt favvo lir på Mega Drive. spelade detta frenetiskt. hade vart kul om det blev lika bra denna gången men det är tveksamt.

Medlem

Det är shysst....orginalet finns på xbox live arcade att ladda ner

Medlem

Skulle vilja att dem använder sig utav 3D grafik men spelet behåller 2D sidoscrolls äventyr.
Om den nu så gärna vill använda polygoner.

Medlem
Skrivet av Aurahead:

Skulle vilja att dem använder sig utav 3D grafik men spelet behåller 2D sidoscrolls äventyr.
Om den nu så gärna vill använda polygoner.

Så sant, så sant. Ack, ljuva minnen från Golden Axe.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Njae, vissa serier borde slippa 3D

1
Skriv svar