PVKII uppdaterad

Robot
Medlem
PVKII uppdaterad

typiskt att man tipsade i fredags tror jag det var men någon annan hann tydligen före.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Värt att prova, men vänta er inget man sitter flera dagar o spelar på, om man nu inte gillar att spela fegt/utnyttjande.

Medlem

Värst var du var negativ då Svenpa.

Medlem

Vad pratar du om Svenpa? Jag har lirat sedan beta 1 och det är hur äg som helst. Sitter du och campar dör du.

Medlem

Testade det till HL1 och HL2 och det var inget vidare kul. Men iden är ändå bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Den här äger punkt

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Vad pratar du om Svenpa? Jag har lirat sedan beta 1 och det är hur äg som helst. Sitter du och campar dör du.

Campa är fel ord, utan fegt/orättvist(effektivt kan vissa kalla det), pirater är snabbast och kan backa/crouch combo undan ett 2hands slag och direkt efter få in en smäll, sedan snabbt byta till hagel o göra slut på en, sen har de granat-special att använda på valfri person. Rinse and repeat. Gäller självklart bara de som övat in det men de som gör det spöar resten av lagen med tredubbla poäng. De som körde med mig tidigare idag kan jue vittna om det. Ingen rådde på'n fören han var ensam med 2-3 pers mot honom.

Skulle väl tillägga i första posten att jag menade just nu, då det fortfarande är beta.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Dreamtale:

Vad pratar du om Svenpa? Jag har lirat sedan beta 1 och det är hur äg som helst. Sitter du och campar dör du.

Campa är fel ord, utan fegt/orättvist(effektivt kan vissa kalla det), pirater är snabbast och kan backa/crouch combo undan ett 2hands slag och direkt efter få in en smäll, sedan snabbt byta till hagel o göra slut på en, sen har de granat-special att använda på valfri person. Rinse and repeat. Gäller självklart bara de som övat in det men de som gör det spöar resten av lagen med tredubbla poäng. De som körde med mig tidigare idag kan jue vittna om det. Ingen rådde på'n fören han var ensam med 2-3 pers mot honom.

Skulle väl tillägga i första posten att jag menade just nu, då det fortfarande är beta.

Word.
Man tröttnar ganska fort på att piraterna lamear på vikingarna,vikingarna har ju ingen chans om de inte har berserk mode.

Inaktiv

Ska nog ta å testa senare, men synd att det fortfarande är hyfsat obalancerat. Älskar verkligen ettan, inget LAN är komplett utan några timmars PVKande.

Medlem

Detta spelet är roligast med folk man känner eller på lan. Då folk spelar för att det är kul inte för att få flest kills.

Edit: Kanske en FZ gamenight med detta?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Jo en match, där alla inte jagar poäng skulle vara kul. Älskar verkligen PVK när man spelar det med vänner.

Medlem

Jag gillar PVK II skarpt

Medlem

Det är en riktigt bra gjord mod! Hur kul som helst. Aningen obalancerat. Och möter du fel gubbe (spelar ingen roll vilken klass) så åker du på stordäng.

Medlem

Körde alltid spjut-vikingen i pvk1, ägde alla.. fan. styrde tom. nån halvseriös clan och skit i det. haha, men kul var det!

Medlem

PVK 1 var grymt kul! Aldrig lirat PVK 2 men tankar det nu, synd om det är så obalancerat som ni säger, men det är väl bara 2 klasser i varje lag som är tillgängligt nu också?

På deras hemsida så ska det juh vara 6 st klasser i varje lag, så det kanske jämnar ut sig när alla klasser är klara?

Medlem

Det gör det nog. Just nu är det nog mest för att Vikingarnas vapen inte har någon lång räckvidd medans piraterna är grymt snabba och riddarnas svärd träffar lätt fienden då det är så långt. :S

1
Skriv svar