Flatout Ultimate Carnage

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Mr. Bravo:

Lite tråkigt av dom att inte göra något nytt under portningen. Har själv inte lirat spelet förr, så det kanske blir av att prova under nån regnig dag. Älskade ju 1an

Var dock beredd på att ettan och tvåan är två helt olika sorters spel. Ettan var underbart med sin sköna körkänsla och folkrace karaktär medans tvåan inte har något av dessa egenskaper utan istället satsar allt på insamlandet av turbo och dess användning.

Tycker turbo suger, har bara spelat tvåan. I onlinedelen kan man avaktivera turbo på matcherna men ej i singleplayer, dock är det nog lika bra då det inte finns några svårighetsgrader... Jag kör alltid utan turbo, då kan motståndarna bli lite utmaning om man har en kass bil eller måste ta förstaplatsen t ex.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=79635
Många som verkar köpa det... Nej men får hoppas de gör en bra trea.

Medlem

Det var ju en liten besvikelse när man installerat spelet och spelar det för första gången när det bara är Flat Out 2 med bättre grafik.:(

Medlem

Är jag den ende som tycker att det första spelet var i särklass roligast?

Medlem

Testade det innan för ett par veckor sedan.
Tyckte inte helt mycket om det, det håller ett tag men sen känns det bara som om du har spelat igenom alltihopa igen.

Medlem
Skrivet av Luschan:

Är jag den ende som tycker att det första spelet var i särklass roligast?

Jag tycker också att ettan var speciell...den var något annat...skitrolig, rå och ändå seriös...skulle vilja se en uppgradering av ettan istället för tvåan...i bästa fall ett nytt FlatOut

Medlem

Det här spelet är så jävla bäst om man har en riktigt bra ratt (ex Logitech G25) och ett fläskigt ljudsystem med bra tryck i basen. Finns fan inget bättre än att prejja in motståndaren i en bropelare och höra den feta smällen.
Det som är lite trist är att det är lite få nya banor, det kunde man fixat. Men spelet är fortfarande klockrent.
Efter att ha spelat det här en bra stund började tankarna gå till hur Road Rash hade varit i ny tappning. Det skulle vara så jävla bäst med så här snygg grafik och lika mycket våld som i orginalet. MUMS.

Medlem

Verkar askul =D


signatur

Rawr

12
Skriv svar