LittleBigPlanet! SÅ OOOOTROOOOLIGT J*VLA COOOOOOLT!

Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Hänger inte riktigt med. Vad går spelet ut på, plattforms hoppande? Ge mig gärna mera info

Vad jag förstått så skapar man sig ett eget spel och banor.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Japp, p.g.a. den fina dynamiken så gör man sin egna lilla hinderbana, där gästspelarna t.e.x. ska problemlösa sig fram, eller t.e.x. då man måste vara flera för att kunna ta sig fram i banan.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Japp, p.g.a. den fina dynamiken så gör man sin egna lilla hinderbana, där gästspelarna t.e.x. ska problemlösa sig fram, eller t.e.x. då man måste vara flera för att kunna ta sig fram i banan.

Men hur blir det då om man bara sitter och muppar så att banorna inte går att klara :c jaja jag klagar säkert bara gillar konceptet dock, spännande men jag tror inte det håller tyvärr

såg video med, ser ju onekeligen väldigt kul ut dock

Medlem

Banorna kommer att rankas och betygsättas av användarna, så självklart låter man mängden gör arbetet att testa banorna innan man gör det själv.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Har ingen PS3, fast jag kan göra en mod till HL2 med exakt samma tema.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Du får hojta till när du är klar med den då. Se till bara att få samma snygga gränssnitt som i LBP.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Okej, jag kanske överdrev lite, jag ska försöka, eller så fixar jag så nån annan gör det åt mig. *Smider ondskefulla planer*


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Okej, jag kanske överdrev lite, jag ska försöka, eller så fixar jag så nån annan gör det åt mig. *Smider ondskefulla planer*

Signa upp mig som en beta testare

Medlem

Zelaxe, jag tror du kommer att misslyckas totalt, även om det är någon annan som gör det. Jag bevisar det ytterliga ett steg genom att lägga upp den här nya trailern (och sen har jag en sådan här, typ, tankeläsningsfunktion i min hjärna, så jag märker att någon ljuger):

Ny trailer: http://www.gametrailers.com/player/21598.html

8)


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Om någon annan gör den misslyckas inte jag, det blir ju den som försöker göra modden.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det är ju grymt, faktist Men jag tror nog de snabbspolar lite i den där videon, tar nog längre tid att få upp saker och ting eller så var de grymt snabba. Att vara kreativ är nog ett plus om man köper det här spelet (tanken i klippet var craaazy cool!!)

Medlem

man få ett leende på läpparna varje gång man se en ny film på LBP


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

finns en ny trailer på PSN från E3 ...

Medlem

JAG MÅSTE FIXA EN SKELETTAVATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så söta !

Medlem

Jag å mina kids satt helt hänförda å kollade filmerna på detta spel... LBP är en anledningarna till att jag sålde tresextion, bara en massa jävla shooters å bilspel till den enligt mig...

Hämtar min PS3:a imorrn å sen är det bara att vänta!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

musiken är ju fan bäst i detta spelet ser också JÄVLIGT roligt ut !

Medlem

http://andune.lemming.org/bilder/sweet.JPG

Varje gång jag ser den där lilla saken där man kan göra sin egen karaktär så garvar jag och på nått sätt tycker jag den är gullig

Sen mår man bra igen!

Inaktiv

vet ni om man kommer att kunna köra online över nätet eller är det bara LAN som gäller?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

vet ni om man kommer att kunna köra online över nätet eller är det bara LAN som gäller?

Kommer att kuna köra över nätet, det är det som är hela grejen att du kan ladda upp din lilla bana etc

12
Skriv svar