The Hunter - nu för alla

Inaktiv

Jag blir utkastad till skrivbordet när spelet laddar. Följde rådet att logga in på sidan och starta det via den, men när jag startar det så vill den ladda ner det via emote, jag laddade ner spelet med mitt egna torrent program nämligen. Nån som har en lösning? Orkar inte vänta på att emote ska ladda ner spelet, får 0,1kb/s :/


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Finns inget sätt att starta spelet utan att gå in på sidan? "server capacity full"...

Medlem

Ni får skippa jobbet och ladda ned mitt på dagen.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av SWEBarb:

Fan va kasst att man måste logga in och starta ett spel via webbläsaren. det måste vara första gången jag upplever sånt här.. jag som trodde det var fel med min dator när genvägen inte funkade suck..

Det är gratis din otacksamma skit.

Eh otacksam för att dom inte kan släppa ett bätre mjukvara för att ens installera det ? det är ju meningen att man ska betala sen för lite extra prylar,, känns inte som jag ids göra det nu jag strunar i detta.

Medlem

Vet nån hur man ska starta spelet när man laddat ner det med bitTorrent, emote är inte klar än


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Server Capacity Full för mig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"Server Capacity Full."

Hela jävla tiden. Vad fan har de för server?

Hur kom ni andra förbi detta?

Medlem

Helvette, testat nu och jag blir bara åksjuk. Fan.

Medlem

Herregud, fortfarande överbelastat. =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

För mig funkar det kanon, men jag hade iofs tankat ner klienten redan. Däremot tycker jag inte att det är speciellt underhållande. Dels lider jag av "glitches" i texturerna, så det är vita och svarta hack i terrängen lite här och där. Dessutom är det toksvårt att spåra upp djur, eftersom de bara lämnar spår lite här och där, då ofta åt helt motsatta håll. Borde gå att följa ett spår bättre tycker jag.

Medlem

om man spammar brukar det funka


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

vartfan laddar man ner ?
länk till .torrent plx

Medlem

Du ska ladda ner detta programet: http://ellehbg.thehunter.com/static/download/launcher/EmoteLa...

Sen ska du ladda ner detta programet som är spelet: emote://hunter/49b01a00-tek6-001/rpc.c001.thehunter.com/actio...

Torrenten kan du hitta i: C, program, emote, hunter
I där finns torrenten


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Du ska ladda ner detta programet: http://ellehbg.thehunter.com/static/download/launcher/EmoteLa...

Sen ska du ladda ner detta programet som är spelet: emote://hunter/49b01a00-tek6-001/rpc.c001.thehunter.com/actio...

Torrenten kan du hitta i: C, program, emote, hunter
I där finns torrenten

Tack för detta.

Upplever dock lite problem. När jag skall installera kommer det upp en ruta som säger:

"Installer integrity check has failed. Common causes include incomplete download and damaged media. Contact the installer's author or obtain a new copy."

Kan någon hjälpa mig med detta? Uppskattas mycket.

Inaktiv
Skrivet av Zedrix:

För mig funkar det kanon, men jag hade iofs tankat ner klienten redan. Däremot tycker jag inte att det är speciellt underhållande. Dels lider jag av "glitches" i texturerna, så det är vita och svarta hack i terrängen lite här och där. Dessutom är det toksvårt att spåra upp djur, eftersom de bara lämnar spår lite här och där, då ofta åt helt motsatta håll. Borde gå att följa ett spår bättre tycker jag.

Allt det stämmer bra in på/för mig med. Buggar i grafiken och sjukt jobbigt att spåra upp djur. :\

Medlem

Är det någon som har lyckats spåra upp något djur? Jag har då iaf inte sett något liv alls. Tror att de glömde bort att lägga in renarna...

Medlem
Skrivet av Luschan:

Är det någon som har lyckats spåra upp något djur? Jag har då iaf inte sett något liv alls. Tror att de glömde bort att lägga in renarna...

Djur och djur.. jag fick upp ett spår men sen måste jag gått åt fel hål för inte blev det något mera inte..


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Av alla kommentarer här att döma tror jag att jag struntar i detta.
Tack för att jag slipper slösa tid på detta grabbar

Medlem

Jag fick upp ungefär 250 spår men de leder mig bara runt i cirklar. Känns om att Avalanche ganska tidigt borde ha insett att de flesta tröttnar på att bara traska runt i skogen.

Inaktiv
Skrivet av Luschan:

Är det någon som har lyckats spåra upp något djur? Jag har då iaf inte sett något liv alls. Tror att de glömde bort att lägga in renarna...

Lyckades göra ett HS på ett rådjur precis. Dock var det väl mest tur då rådjuret hade dampat fast vid ett ställe och sprang bara runt som en yr höna. Så nog finns det rådjur allt.

Medlem
Skrivet av SlokMustasch:
Skrivet av Luschan:

Är det någon som har lyckats spåra upp något djur? Jag har då iaf inte sett något liv alls. Tror att de glömde bort att lägga in renarna...

Djur och djur.. jag fick upp ett spår men sen måste jag gått åt fel hål för inte blev det något mera inte..

Man måste vara VÄLDIGT tålmodig och hitta ett spår, sen följa det sakta.
Djuret kommer inte röra sig så länge djuret inte märker av dig, det kan nog tillochmed behövas långa perioder där du bara kryper.

Och glöm inte bort att lockropet inte ska överanvändas, då dom till sist fattar att det inte står rätt till.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bästa jaktspelet någonsin, känslan när man väl får komma till skott efter typ 40 min smygande är helt oslagbar
Blev en Warden license direkt! Sköt en White tail buck på 3 meter med pistolen rakt i planeten.

Medlem

Äntligen kom man in, nu tankas det för fullt.

Någon som stött på en björn ännu?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

lol, hoppas det inte finns björn också är nervös nog som det är när man smyger runt i buskarna

CX
Medlem

Nedladdningen gick bra för mig. Ca 700kb/s.
Satt uppe fyra timmar i natt och letade bajs.
Ganska kul faktiskt. Får se hur länge det håller. Man kanske tröttnar ganska snabbt. Time will tell...

Lite tips som jag önskar någon hade berättat för mig när jag började:

Om du hör en hjort råma/skälla/whatever, släpp ditt bajsletande och gå direkt till ljudkällan.

SMYG! Hjorten kommer inte att röra sig så mycket om den inte upptäcker dig. Man behöver inte vara orolig over att man inte kommer att hinna ikapp hjorten.

Håll inne space för att sikta bättre. (Som hold breath i COD4)

Medlem

Jag har nog sprungit, krypit, ålat mig fram i fyra timmar och allt jag hittar är spår och bajs... Renarna måste fan ha alzheimers, eller är de för fulla för att gå något sådär rakt fram...

Sen undrar jag vad den blåa indikatorn med en röd lampa gör för nytta egentligen.... på gps:en alltså


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av emoless:

Är det bara jag eller är det helt omöjligt att hitta en vit kille som avatar när man loggar in första gången? Misstolka mig inte nu, är inte rasist eller så, men varje gång jag shufflar är det 80% av alla avatarer som är mörkhyade, resten är vita och asiatiska tjejer?

De vita killar som dyker upp ibland (enligt ansiktsformerna) är de minst dubbelt så mörka som äkta mörkhyade människor... så mörka att jag endast kan se deras ögon.... Något måste ha blivit riktigt, riktigt fel där hos dem...

Enligt Emote gick de vita manliga avtarerna helt enkelt åt snabbare än de hann skapa nya, men det ska finnas nya nu. Om man vill ändra sin avatar kan man maila deras customer support.

Inaktiv

Undrar en liten sak, vart försvann MMO-delen från spelet?

Jag uppskattar spelet och så, men... Flera timmars smygande utan en enda hjort i siktet? Lite väl intet-givande för att vara första gången som en nybörjare spelar. Det känns inte värt att ägna en halv dag åt virtuell skogsvandring som i slutändan är totalt meningslös. I verkligheten är väntan spännande, jakten bjuder på så många otroligt starka och sköna känslor. Där tänker man aldrig "Nepp, nu spelar jag Gta 4 istället de där renarna kan dra åt helvete."

Men jag har bestämt mig för att fälla en hjort och jag tänker inte ge upp. Fyfan vad det suger.

Skriv svar