The Hunter - nu för alla

Medlem

som sagt, går riktigt fint med torrent, maxar just nu:)

var det bara jag som endast kunde välja tjejer då jag skulle create character?! skumt..

Medlem

*edit

Jag vill inte vara kvinna.. Han Doc man får som kompis ser ju så härligt maskulin ut.

Inga problem med nedladdningen dock


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Finns det NÅGOT sätt att binda om kontrollerna på?

Medlem

Samma här. Jag startar spelet, kommer fram till loadingscreenen och sen så kickas jag ut till skrivbordet. Testat alla möjliga grafiska inställningar på hunter_settings.. Funkar ändå inte. Synd det, hade vart kul att testa.

Medlem

Ett tips till er som inte får spelet att starta:
När jag testade spelet för vår förhandstitt så råkade jag ut för samma sak när jag startade själva klienten. Startade jag spelet via hemsidan så gick det bättre. Logga in på din egen sida och "Go Hunting".


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Keza:

Samma här. Jag startar spelet, kommer fram till loadingscreenen och sen så kickas jag ut till skrivbordet. Testat alla möjliga grafiska inställningar på hunter_settings.. Funkar ändå inte. Synd det, hade vart kul att testa.

Har kommit på en lösning som i alla fall fungerar för mig.

Logga in på deras hemsida, klicka dig vidare till "Help" och "install the Game". Klicka sedan på "Download The Hunter" och "ok". Har du installerat spelet kommer Settnings dyka upp, ställ in rätt inställningar och klicka på play.

Testa:)

Edit: DonGrif lösning funkar perfekt

Medlem

Ska rekomendera det här till min arbetskollega som älskar att jaga


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Ett tips till er som inte får spelet att starta:
När jag testade spelet för vår förhandstitt så råkade jag ut för samma sak när jag startade själva klienten. Startade jag spelet via hemsidan så gick det bättre. Logga in på din egen sida och "Go Hunting".

Man tackar! Funkar prima nu.

Medlem

Spelet suger och det var ju ingen överraskning direkt då det är skaparna från Just Cause som har gjort det här spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nerladdningsklienten kändes ju jäkligt tveksam iaf. 0-2 kB/s samtidigt som det chokar surfningen totalt, och när jag försöker avsluta klienten så får jag en färgglad blåskärm efter ett par minuter på min annars stabila dator. Två gånger i rad.

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Ett tips till er som inte får spelet att starta:
När jag testade spelet för vår förhandstitt så råkade jag ut för samma sak när jag startade själva klienten. Startade jag spelet via hemsidan så gick det bättre. Logga in på din egen sida och "Go Hunting".

Tack nu funkar det. Hade aldrig kommit på det om du inte skrivit ...

Men jag har grafik buggar på gräset bland annat. Nån annan som har det?

Medlem

Grafikfelen försvann då jag pillat lite i ati inställningarna...Nu flyter det på i full grafik och det ser riktigt fint ut.

Skulle vilja ha en stor ilsken björn med i spelet.

Medlem

haha.. Måste också kommentera urvalet av karaktär. Hur har det kunnat undgå previewn?
Men hej.. Klart man kan spela som svart kvinna. Tänk alla svarta/asiater både kvinnor och män som alltid fått spela vita män i 99.9% av alla spel.

Medlem

är det någon som har hittat något djur då? förutom fåglar ocvh fjärilar?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Redaktör
Skrivet av Håkan:

haha.. Måste också kommentera urvalet av karaktär. Hur har det kunnat undgå previewn?

För att previewen är just en preview, alltså tidiga intryck från ett spel som ännu inte är klart. Man varken kan eller ska kommentera varenda detalj när man skriver såna texter - spelet kan komma att ändras, nytt innehåll tillkomma osv.


signatur
Medlem

Får nog hoppa spelet tills jag skaffat mig en bättre komputer. Inte så roligt att gå runt i 15-25fps.

Medlem

Men suck. Har precis skjutit en jävla mule och så har jag glömt att trycka på accept mission... Suck.. Får man skjuta om en jävel. Tog inte så lång tid att hitta en. Eller mjaa.. Gick ända till stonehenge iofs men där sköt jag den iaf.

Medlem

Min nerladdning startar inte... :/


signatur
Medlem

Sprang efter och spårade en jävla get i en timme fan.. Man hinner ju inte ikapp dom. Ibland ser man de i horizonten men inte fan kan man skjuta då.. De springer ju hela tiden. Unmöglich. Aja. Tagit en iaf så jag är stolt. Det var fan moving target också. Inga jeffla stillbilder. Helt ok spel.. Blir lite tråkigt snabbt..

Medlem

snygg motor! Lite för verkligt för min smak, pallar inte sitta i 3-4 timmar innan man äntligen kommer nära ett djur Funkade bättre när man bara sprang nonstop, tog bara en timme till jag bokstavligt talat sprang in i en

Skulle funnits ett enklare arcade mode, då jävlar!

Medlem

ganska tillfredsställande när man väl hittar en liten fuling och skjuter den, men glömde såklart "harvesta" den :(:(

Medlem

Hade också velat ha ett arcade mode ... Bara för å mejja ner oskyldiga djur

Medlem

Funkar inte att installera för mig:( KOmmer till 21% sedan får jag det hära felmeddelande http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=12406

Medlem
Skrivet av DJMar:

Sprang efter och spårade en jävla get i en timme fan.. Man hinner ju inte ikapp dom. Ibland ser man de i horizonten men inte fan kan man skjuta då.. De springer ju hela tiden. Unmöglich. Aja. Tagit en iaf så jag är stolt. Det var fan moving target också. Inga jeffla stillbilder. Helt ok spel.. Blir lite tråkigt snabbt..

Sluta springa, du klampar som en elefant. Smyga sig på dem som gäller.

Inaktiv
Skrivet av Drapan:

FÖR ER MED SEG HASTIGHET!

Öppna .torrent filen som ligger i "C:\Program\Emote\hunter" med valfritt torrent program. Borde gå så snabbt det bara går om du har konfigurerat ditt torrent program rätt.

Åå, tack så mycket! :heart:

Medlem

Vad fan. När jag ska logga in står det "Server Capacity Full."

Jag är så jäkla otålig!

Medlem

Fan va kasst att man måste logga in och starta ett spel via webbläsaren. det måste vara första gången jag upplever sånt här.. jag som trodde det var fel med min dator när genvägen inte funkade suck..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Fan va kasst att man måste logga in och starta ett spel via webbläsaren. det måste vara första gången jag upplever sånt här.. jag som trodde det var fel med min dator när genvägen inte funkade suck..

Det är gratis din otacksamma skit.

Medlem

Jävla sopor, vad har de för skitserver?! Igår kom man in efter ett tag, men med en downspeed på 0,5-1 kB/s.
Idag, samma sak...

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Jävla sopor, vad har de för skitserver?! Igår kom man in efter ett tag, men med en downspeed på 0,5-1 kB/s.
Idag, samma sak...

Om du syftar på nedtankning så är det bara att:

1. Stäng av Emote

2. Gå till C: \Program Files\Emote\hunter och starta torrentfilen som ligger i den mappen med din vanliga torrent-klient. I mitt fall uTorrent. Se till att tanka ner till rätt ställe. C: \Program Files\Emote\hunter\2009012801 tror jag.

3. Ta bort filen, skapad av Emote, som heter 2009012801.fastresume

4. Starta Emote, så kommer det kolla igenom att hela spelet är nertankat och sedan starta installationen.

Hoppas det hjälper.

Skriv svar