Headset till dottern

Medlem
Headset till dottern

Hej

Jag letar efter ett par enkla och billiga over ear hörlurar till min 8 åriga dotter med den uppenbart omöjliga parametern kabel med usb-c kontakt. Hittar bara drösvis av 3.5mm kontakter. Jag vet att det finns adapter och hon har redan lyckats skarva bort två sådana så jag vill verkligen slippa det.

Ingen microfon behövs och de ska absolut inte vara trådlösa då hon inte vill behöva krångla med laddning.

Någon som har något tipps?

Medlem

Köp trådlösa med usb-laddning. Jag tror inte att du hittar något annat alternativ. Inget billigt iallafall.

Medlem
Skrivet av toyboy:

Hej

Jag letar efter ett par enkla och billiga over ear hörlurar till min 8 åriga dotter med den uppenbart omöjliga parametern kabel med usb-c kontakt. Hittar bara drösvis av 3.5mm kontakter. Jag vet att det finns adapter och hon har redan lyckats skarva bort två sådana så jag vill verkligen slippa det.

Ingen microfon behövs och de ska absolut inte vara trådlösa då hon inte vill behöva krångla med laddning.

Någon som har något tipps?

Köp trådlösa och lär henne att ladda.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

ZF
Medlem

Krympslang eller vulkaniserande tejp på adapterns anslutning kanske.

Fast slarvar man bort adaptern så slarvar man kanske bort headset med adapter nästan lika lätt.

Medlem
Skrivet av toyboy:

Jag letar efter ett par enkla och billiga over ear hörlurar till min 8 åriga dotter med den uppenbart omöjliga parametern kabel med usb-c kontakt.

Jag har kollat runt lite och det är verkligen svårt att hitta, det verkar tyvärr som en adapter är ett måste.

Men ytterligare en adapter är åtminstone billigare än ett nytt headset.

Medlem

Tack alla för svar. Det får bli ytterligare en adapter som jag tejpar ihop med lurarna.

1
Skriv svar