Världens bästa skurk – 32-delsfinaler (del 4)

Robot
Världens bästa skurk – 32-delsfinaler (del 4)

Sista omgången är avgjord. 32 skurkar är ute och 32 skurkar är kvar.

#världens-bästa-skurk


Medlem

KANE LIVES IN DEATH!

Medlem

G man vinner.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

G man vinner.

Jag röstade på honom i alla fall, även om jag är kluven. Han är som en marionettmästare som drar i alla trådar men jag är inte ens säker på att han är en "bad guy" haha.

Medlem

G-man är väl ingen skurk?

Medlem
Skrivet av Wobble:

KANE LIVES IN DEATH!

Hoppas Kane går vidare

Medlem

Håller med. Gman är ingen skurk.

Medlem
Skrivet av hest:

G-man är väl ingen skurk?

Oklart.

Medlem
Skrivet av hest:

G-man är väl ingen skurk?

Skrivet av Sp4ceRock3R:

Håller med. Gman är ingen skurk.

Det är ju lite komplicerat. Än så länge kan vi väl bara spekulera eftersom vi inte har alla hans kort på bordet.

Medlem

Alcina och Illidan lär (som sig bör) ju vara med och tampas om finalplatserna i den här tävlingen.

Medlem

Oh snap! Hoppas Kane hamnar topp 3!

Medlem

Reapers är världens bästa skurkar!

Medlem

Jokern mot Robotnik var taskig! Ingen av dem förtjänar att åka ut i första rundan.


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Jokern mot Robotnik var taskig! Ingen av dem förtjänar att åka ut i första rundan.

Mm, men det fick bli Jokern på grund av Mark Hamill för mig

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Mm, men det fick bli Jokern på grund av Mark Hamill för mig

Samma här!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av ace84:

Oh snap! Hoppas Kane hamnar topp 3!

Jag blev sjukt glad också över att se Kane, helvete vad bäst han är


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Ugglan:

Reapers är världens bästa skurkar!

Håller med! Älskar att Reapers dyker upp tre gånger i denna omröstning, två individer (Harbinger och Sovereign) och som kollektiv fiende. De är så jävla bra! Det som gör de till så skräckinjagande är att de i varje spel, till och med framåt slutet av det tredje, känns näst intill omöjliga att besegra. Shepard försöker ingjuta hopp i sina vänner, men en konversation som alltid dyker upp trots allt är "Tänk om vi inte klarar oss? Har vi ens en chans att överleva detta?" Reapers har trots allt slaktat tiotusentals civilisationer i över en miljard år. De känns som en oöverkomlig fiende.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det är ju lite komplicerat. Än så länge kan vi väl bara spekulera eftersom vi inte har alla hans kort på bordet.

Fast om vi tänker så kan vem som helst vara med?

Medlem
Skrivet av hest:

G-man är väl ingen skurk?

Jag tänkte ett tag att G-Man är Gordon Freeman från framtiden.

Men de liknar ju inte riktigt varandra så.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Sp4ceRock3R:

Fast om vi tänker så kan vem som helst vara med?

Just i G-Mans fall vet vi ju faktiskt inte hans motiv och mål ännu, och allt det vi vet kan lika gärna ändras i kommande spel, så tycker inte han borde varit med över huvud taget. Alla de andra skurkarna i omröstningen är ju bättre definierade med ordentliga slut.

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Håller med! Älskar att Reapers dyker upp tre gånger i denna omröstning, två individer (Harbinger och Sovereign) och som kollektiv fiende. De är så jävla bra! Det som gör de till så skräckinjagande är att de i varje spel, till och med framåt slutet av det tredje, känns näst intill omöjliga att besegra. Shepard försöker ingjuta hopp i sina vänner, men en konversation som alltid dyker upp trots allt är "Tänk om vi inte klarar oss? Har vi ens en chans att överleva detta?" Reapers har trots allt slaktat tiotusentals civilisationer i över en miljard år. De känns som en oöverkomlig fiende.

Storyn är magisk! Rysningar varje gång! Den borde filmatiseras

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Just i G-Mans fall vet vi ju faktiskt inte hans motiv och mål ännu, och allt det vi vet kan lika gärna ändras i kommande spel, så tycker inte han borde varit med över huvud taget. Alla de andra skurkarna i omröstningen är ju bättre definierade med ordentliga slut.

Jag tycker om att du skriver kommande spel. Det ger hopp!

Medlem

Kan väl tycka att reapers från Mass Effect är lite fel i just den här tävlingen.
Den går väl ut på att leta reda på nr 1 skurken, men reapers är ju en hel ras, inte en skurk.
Varför inte ha med Tysklands armé från andra världskriget? Eller mongolerna t,ex? det är i stort sett samma sak.
Kontrasten att ställa en individ som skurk mot en hel jäkla ras?
Nja..

Medlem
Skrivet av PontusT:

Kan väl tycka att reapers från Mass Effect är lite fel i just den här tävlingen.
Den går väl ut på att leta reda på nr 1 skurken, men reapers är ju en hel ras, inte en skurk.
Varför inte ha med Tysklands armé från andra världskriget? Eller mongolerna t,ex? det är i stort sett samma sak.
Kontrasten att ställa en individ som skurk mot en hel jäkla ras?
Nja..

Där har du rätt. Jag tycker att Sovereign räcker egentligen. Hans monolog på Virmire är legendarisk.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

For the brotherhood of NOD!

Medlem
Skrivet av PontusT:

Kan väl tycka att reapers från Mass Effect är lite fel i just den här tävlingen.
Den går väl ut på att leta reda på nr 1 skurken, men reapers är ju en hel ras, inte en skurk.
Varför inte ha med Tysklands armé från andra världskriget? Eller mongolerna t,ex? det är i stort sett samma sak.
Kontrasten att ställa en individ som skurk mot en hel jäkla ras?
Nja..

Fast även en ensam reaper är ju "we are each a Nation".


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Kane mot Reapers i nästa. Blir tufft för Kane tyvärr. Det har gått lång tid senast C&C var aktuellt och han är ju sinnebilden av en grym spelskurk. Jag kommer rösta på honom men är orolig att de flesta inte kommer göra det.

Medlem
1
Skriv svar