Förstapersonsläge införs i Fortnite senare under året

Robot
Förstapersonsläge införs i Fortnite senare under året

Äntligen. När sonen spelade i veckan reagerade vi båda att det helt plötsligt blev förstaperson i något läge. Helt plötsligt kunde CoD-nerven löpa amok, så där har man ju en fördel mot de ultrasnabba 9-åringarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Kan knappast tänka mig ett build-mode i första person... Måste ju vara sanslöst svårt att bygga fort haha

Kanske slipper jag nu lira zerobuild för att vinna!

Medlem

Ett steg närmare Fortnite VR?

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Kan knappast tänka mig ett build-mode i första person... Måste ju vara sanslöst svårt att bygga fort haha

Kanske slipper jag nu lira zerobuild för att vinna!

Presentationen handlade väl inte om Battle Royale utan om UEFN och att folk nu kan skapa spel i förstaperson. Sen kan det säkert hända att Epic gör ett officiellt FPS-läge, precis som att det finns ett tredjepersonsläge i Call of Duty, men då lär det vara zero build som du säger.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Presentationen handlade väl inte om Battle Royale utan om UEFN och att folk nu kan skapa spel i förstaperson. Sen kan det säkert hända att Epic gör ett officiellt FPS-läge, precis som att det finns ett tredjepersonsläge i Call of Duty, men då lär det vara zero build som du säger.

Right! Tack för infon

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Kan knappast tänka mig ett build-mode i första person... Måste ju vara sanslöst svårt att bygga fort haha

Kanske slipper jag nu lira zerobuild för att vinna!

Vissa kommer nog lära sig att bygga snabbt i build-mode.

Själv får man panik när jag spelar build. Ser bara på min lillebror. Overkligt hur man kan bygga så snabbt och edita väggar och tak osv.

1
Skriv svar