Passa på – Deus Ex: Mankind Divided är veckans gratisspel hos Epic

Robot
Passa på – Deus Ex: Mankind Divided är veckans gratisspel hos Epic
Medlem

När jag ser ett äldre spel som detta som jag är smått sugen på så tänker jag nu för tiden äh jag väntar in en remake. På gott o ont...

Medlem

dags att köra alla deus ex igen då


signatur

//monster

Medlem

Mellanmjölk dividerad var tyvärr långt svagare än vad jag hade förväntat mig. Kul med ett annorlunda val av stad att lägga spelet i, ja, men på det stora hela var det mediokert på i princip alla plan.

Medlem

Gillar Deus Ex. dom senare har fått ofötjänt med kritik. Tyckte när jag spelade Cyberpunk att det kändes som en dålig kopia av Deus Ex som "ville för mycket"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Väldigt bra spel. Men när det är är det
... SLUT


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Algustafa:

Mellanmjölk dividerad var tyvärr långt svagare än vad jag hade förväntat mig. Kul med ett annorlunda val av stad att lägga spelet i, ja, men på det stora hela var det mediokert på i princip alla plan.

Håller verkligen inte med. Bandesignen och författarskappet mycket bättre än Human Revolution, med mycket fler sätt ta sig an sina uppgifter. Där HR är linjärt är MD öppet. Slutet är också sjukt mycket starkare än i HR. Tänker dock inte spoila. Med HR var jag besviken på slutet, i MD var jag besviken på att det var slut.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Tycker det är väldigt bra. Bra sidequests också. Men kommer ihåg att det tog slut väldigt abrupt tyvärr. Som nämnt ovan blev jag också ledsen att det tog slut.


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar