JRPG:t Sea of Stars ska få lokal co-op för tre spelare

Robot
JRPG:t Sea of Stars ska få lokal co-op för tre spelare

Och spelet har nu sålts i över fem miljoner exemplar.

#Sabotage-studio, #Sea-of-stars


Avstängd

The Messenger 2 hellre please


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Har slutat spela spelet men tänkte dra igång det efter sommaren. Jag hade gärna haft mer grinding, något jag saknat från sista tidens stora RPG 😭.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Har slutat spela spelet men tänkte dra igång det efter sommaren. Jag hade gärna haft mer grinding, något jag saknat från sista tidens stora RPG 😭.

Jag tyckte spelet redan var för långt 😅 eller iaf att det hände för lite med själva mekaniken.

Men alla är vi olika 😊

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Har slutat spela spelet men tänkte dra igång det efter sommaren. Jag hade gärna haft mer grinding, något jag saknat från sista tidens stora RPG 😭.

Skrivet av rosski:

Jag tyckte spelet redan var för långt 😅 eller iaf att det hände för lite med själva mekaniken.

Men alla är vi olika 😊

Det är ett bra spel son jag verkligen gillar men jag håller med om att det är för långt. Dom skulle tightat till storyn och plockat bort delar i mitten av spelet tycker jag.

Medlem

Lite poänglöst men allt som gör Sea of Stars till ett ännu bättre spel skadar inte!

Skrivet av rosski:

Jag tyckte spelet redan var för långt 😅 eller iaf att det hände för lite med själva mekaniken.

Det är den enda kritiken jag kan ge spelet att alla coola mekaniker kommer in lite väl sent i spelet.

Medlem

Sea of Stars för långt? Det är ju jättekort med RPG mått mätt. Strax över 20 timmar om jag inte minns fel. "Närmsta konkurrenten" Chained Echoes är väl i runda slängar dubbelt så långt om man räknar med allt som finns att göra. Sea of Stars är vackert på ytan, men faller lite kort i det mesta andra, tyvärr.

Medlem

Roligt. Coop blir nog skoj men mest av allt ser jag fram emot expansionen. Fjolårets bästa spel.

1
Skriv svar