Starbreeze byter VD efter Payday 3-floppen

Robot
Starbreeze byter VD efter Payday 3-floppen

Behövs någon annan för att realisera företagets strategi, säger man.

#payday-2, #payday-3, #starbreeze


Medlem

Det är fler som spelar Sim City 4 än Payday 3...

Tänk att ha en sådan framgångsrik serie och så hanterar man det på detta sätt =D Det är klart... EA hanterade ju inte Sim City så bra heller, fast de hade ju 6000 andra spel. Bethesda också.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Freudiansk slip "något som Sögren gick ut och bad om ursäkt för"

Medlem

Själv känner jag att det vore bäst att slänga namnet Starbreeze i papperskorgen nu. Det är associerat med så mycket märkligheter, avblåsningar och misslyckanden vid det här laget att jag skulle ta alla framtida annonseringar med en lastbil salt.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Själv känner jag att det vore bäst att slänga namnet Starbreeze i papperskorgen nu. Det är associerat med så mycket märkligheter, avblåsningar och misslyckanden vid det här laget att jag skulle ta alla framtida annonseringar med en lastbil salt.

Är benägen att hålla med faktiskt, namnet är så besudlat nu så att det är mer eller mindre omöjligt att rädda. Varje gång man hör namnet så ryggar man tillbaka och förknippar det genast med floppar, konkurser och diverse andra marddrömmar.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det är fler som spelar Sim City 4 än Payday 3...

Tänk att ha en sådan framgångsrik serie och så hanterar man det på detta sätt =D Det är klart... EA hanterade ju inte Sim City så bra heller, fast de hade ju 6000 andra spel. Bethesda också.

Kan man kalla Payday en framgångsrik serie?
Payday var ute en kort stund, sen kom tvåan.

Tvåan är populärt ja, men en riktig definition av jädra massa DLC och en massa saker som de inte har gjort något för att förbättra de senaste 10 åren.

Payday 2 var kul multiplayer (Stealth missions), när du måste börja använda vapen är det ju minst sagt mediokert. Även för sin tid

Medlem

Kanske är det bara så enkelt att Payday som serie inte är hållbart, så kul är det inte, ett spel är "enough" sen spelar man andra spel?
Testa göra nya spel?

Medlem
Skrivet av duchovny:

Är benägen att hålla med faktiskt, namnet är så besudlat nu så att det är mer eller mindre omöjligt att rädda. Varje gång man hör namnet så ryggar man tillbaka och förknippar det genast med floppar, konkurser och diverse andra marddrömmar.

Tycker man kan återuppliva namnet Grin med den där loggan som var så härlig(t äcklig)

ZF
Medlem

Antar att detta visar varför Overwatch 2..

1
Skriv svar