Se läckt trailer för nedlagt multiplayer-Spider-Man

Robot
Se läckt trailer för nedlagt multiplayer-Spider-Man
ZF
Medlem

Nätverkandet trasslade till det.

Been there..

Medlem
Skrivet av Nyhet:

World Wide Web


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag undrar hur långt de kom då trailern ser ut att vara skapad till 95% i existerande Spider-Man-spel.

Medlem

Det där såg jävligt bra ut. De kan inte hantera sina IPs. Varför lägga ner det där?

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det där såg jävligt bra ut. De kan inte hantera sina IPs. Varför lägga ner det där?

Dom har nog större insyn på deras egna IPn än vad vi har, och varför det kommer läggas ner. Men det lär vi aldrig få veta.
Spelupplägget låter dock kul!

Medlem

Kan bara spekulera i att det möjligen ser roligare ut än vad det blev i slutändan. Multiplayer i en "stor rymd" och man hittar inte varandra osv. Fler spel behöver split screen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Bara 5 spelare? På en kvadratmeter gräsmark finns över 150 spindlar. Gör ett spel där det vimlar av spindlar. Ge oss mer av allt! Studion som gjorde Jedi Survivor borde få uppdraget.

Medlem

Såg riktigt roligt ut!

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det där såg jävligt bra ut. De kan inte hantera sina IPs. Varför lägga ner det där?

De har Wolverine, X-Men, Ratchet and Clank och Spider-Man 3 (kanske ett Venom-spel också) i sin pipeline. Att hålla en live service igång kräver löjligt mycket folk och hade nog tagit för mycket personal från de andra projekten.

1
Skriv svar