Fallout-serien fick skippa idéer som Bethesda ville ha i Fallout 5

Robot
Fallout-serien fick skippa idéer som Bethesda ville ha i Fallout 5

Todd Howard har en del grejer han vill paxa.

#Amazon, #Bethesda, #Fallout, #Tv


Medlem

Antar att laddskärmar är en grej.

Medlem

Hoppas att inte Todd fått ner sina klor för hårt i serien, inte så pigg på flumfallout från någon som inte kan Lore:en.
Synd att de inte samarbetar med Obsidian istället, finns risk för fiasko eller i alla fall för att det blir en dålig grund som det spinner på. Med tanke på hur det verkar ha gått med Halo så kanske man inte ska ha så höga förhoppningar.

FO4 next-gen update borde väl komma i samband med serien?

Medlem

Todd Howards idér skrämmer slag på mig.

Medlem

Hoppas dom har med autentisk bethesda fysik i serien


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Gen
Medlem

Todd - "Åh, en bra idé som manusförfattarna kom på som jag kan ta"

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Hoppas att inte Todd fått ner sina klor för hårt i serien, inte så pigg på flumfallout från någon som inte kan Lore:en.
Synd att de inte samarbetar med Obsidian istället, finns risk för fiasko eller i alla fall för att det blir en dålig grund som det spinner på. Med tanke på hur det verkar ha gått med Halo så kanske man inte ska ha så höga förhoppningar.

FO4 next-gen update borde väl komma i samband med serien?

Serien är väl helt baserad på Bethesdas version av Fallout, och inte OG Fallout?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Serien är väl helt baserad på Bethesdas version av Fallout, och inte OG Fallout?

Då kanske det hade varit mer passande med ett samarbete emellan Todd och en viss tysk regissör istället.
Det hade de nog kunnat spara mycket pengar för alla inblandade parter.

Medlem

Prime appen kommer att krascha två gånger per avsnitt.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Prime appen kommer att krascha två gånger per avsnitt.

Prime appen har aldrig någonsin kraschat för mig (Apple TV).

Gränssnittet har jag dock åsikter om.

Testpilot
Skrivet av nmbrg:

Prime appen har aldrig någonsin kraschat för mig (Apple TV).

Gränssnittet har jag dock åsikter om.

Jag brukar nån gång i kvartalet felanmäla Prime Appen för att den är trasig då den visar Reklam för deras serier vid varje uppstart av program.
Men nämner inte att det är deras egen reklam bara "reklam" Brukar ta ett tag innan de fattar vad felet är. Hatar sånt skit!

Medlem

Horse armor.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar