Nygamla Paper Mario och Luigi's Mansion släpps i maj och juni

Robot
Nygamla Paper Mario och Luigi's Mansion släpps i maj och juni
Medlem

Nintendo verkar sätta priset på Luigi's Mansion 2 HD till ca 660 sek.

🐱

Inaktiv

Paper Mario kommer jag köpa. Hade originalet till Gamecube men sålde det när vi var i akut behov av pengar och nu är det för dyrt att köpa igen.
Så det får bli Switch versionen 🙂

Medlem

Blir köp båda två.
Får äntligen chansen att testa Thousand year door och Luigis mansion 2 spelade jag på 3ds men sen den pajade har jag kunnat spela! Det är för övrigt ett fantastiskt spel i en fantastisk spelserie!

Medlem

Blir lätt LM2. Har bara kört 3:an men det ligger i topp bland spel till Switch på min lista.

Medlem

Blir ett köp av båda!

Medlem

Det blir paper mario för mig och Luigi's Mansion 2 HD för syskonbarnet, jag har redan spelet till 3DSen.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Blir det fysiska versioner?


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem
Skrivet av Distordera:

Blir det fysiska versioner?

Ja kan inte tänka mig något annat, det är Nintendo, de säljer fortfarande rejält med fysiska spel.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Ja kan inte tänka mig något annat, det är Nintendo, de säljer fortfarande rejält med fysiska spel.

Hoppas det. Av ngn jäkla anledning är det fysiska spel när det gäller Nintendo för mig.
Vilket är konstigt då fodralen är supertråkiga och spelkassetterna är så små och intetsägande att man kan råka svälja en om man inte är försiktig.


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem
Skrivet av Distordera:

Hoppas det. Av ngn jäkla anledning är det fysiska spel när det gäller Nintendo för mig.
Vilket är konstigt då fodralen är supertråkiga och spelkassetterna är så små och intetsägande att man kan råka svälja en om man inte är försiktig.

😊 De m smakar ju som tur är riktigt illa så det förhindrar förhoppningsvis att du sväljer kassetten.

Medlem
Skrivet av lasselason:

😊 De m smakar ju som tur är riktigt illa så det förhindrar förhoppningsvis att du sväljer kassetten.

Haha! Vilket spel har du testat?


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem
Skrivet av lasselason:

😊 De m smakar ju som tur är riktigt illa så det förhindrar förhoppningsvis att du sväljer kassetten.

En vän berättade till mig i samband med vi snackade Switch för flera år sedan att det beror på att det avskräcker barn för att slicka/äta på kassetterna. Undra om det stämmer?
Är Nintendo innoativa ändå ned på den detaljnivån?


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Distordera:

Haha! Vilket spel har du testat?

Breath of the Wild, var tvungen att prova när jag hörde att de har nån ofarlig kemikalie på kassetterna för att små barn ska spotta ut ifall de stoppar en i munnen, smakar väldigt beskt.

Medlem
Skrivet av Freddan:

En vän berättade till mig i samband med vi snackade Switch för flera år sedan att det beror på att det avskräcker barn för att slicka/äta på kassetterna. Undra om det stämmer?
Är Nintendo innoativa ändå ned på den detaljnivån?

Det stämmer alldeles ypperligt!

Medlem
Skrivet av lasselason:

Breath of the Wild, var tvungen att prova när jag hörde att de har nån ofarlig kemikalie på kassetterna för att små barn ska spotta ut ifall de stoppar en i munnen, smakar väldigt beskt.

Själv testade jag Mario Kart men det var nåt år sen så fick för mig att testa nu igen och det smakade värre än jag mindes det. Fruktansvärt beskt 😂

Inaktiv
Skrivet av Distordera:

Hoppas det. Av ngn jäkla anledning är det fysiska spel när det gäller Nintendo för mig.
Vilket är konstigt då fodralen är supertråkiga och spelkassetterna är så små och intetsägande att man kan råka svälja en om man inte är försiktig.

Skrivet av lasselason:

😊 De m smakar ju som tur är riktigt illa så det förhindrar förhoppningsvis att du sväljer kassetten.

Skrivet av Distordera:

Haha! Vilket spel har du testat?

Skrivet av Freddan:

En vän berättade till mig i samband med vi snackade Switch för flera år sedan att det beror på att det avskräcker barn för att slicka/äta på kassetterna. Undra om det stämmer?
Är Nintendo innoativa ändå ned på den detaljnivån?

Skrivet av lasselason:

Breath of the Wild, var tvungen att prova när jag hörde att de har nån ofarlig kemikalie på kassetterna för att små barn ska spotta ut ifall de stoppar en i munnen, smakar väldigt beskt.

Skrivet av lasselason:

Det stämmer alldeles ypperligt!

Skrivet av Blinkers93:

Själv testade jag Mario Kart men det var nåt år sen så fick för mig att testa nu igen och det smakade värre än jag mindes det. Fruktansvärt beskt 😂

Rolig diskussion 🙂
Skulle vara kul om detta ledde till att redaktionen testade att smaka på Switch kassetter under nästa FragZone Fredag 😝

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Rolig diskussion 🙂
Skulle vara kul om detta ledde till att redaktionen testade att smaka på Switch kassetter under nästa FragZone Fredag 😝

Det hade jag gärna sett!👍

Medlem
Skrivet av Blinkers93:

Själv testade jag Mario Kart men det var nåt år sen så fick för mig att testa nu igen och det smakade värre än jag mindes det. Fruktansvärt beskt 😂

Ja det smakar inte hallon direkt.😊

1
Skriv svar