Funcom släpper ny trailer för Dune: Awakening

Robot
Funcom släpper ny trailer för Dune: Awakening

Sand, sand och mer sand. Och en och annan sandmask.

#Dune-awakening, #Funcom


Medlem

Jag tänkte: det blir väl bättre runt kröken,
men det var ännu mera öken!

Inaktiv

Även om överlevnadsspel kommit ut i överflöd är det något som tilltalar

Medlem

Med tanke på hur dom har skött sina tidigare IP så tar jag allt som kommer från dom med ett tåg full av salt.....

Medlem

Snygg film, vore mer intressant med gameplay för ett spel, men vad vet jag

Medlem
Skrivet av baggso:

Snygg film, vore mer intressant med gameplay för ett spel, men vad vet jag

Det var väl ett par snuttar gameplay iaf men tyckte det såg ganska stelt ut i animationerna. Fina miljöer emellanåt men jag får nog ge upp allt som har med Dune att göra tror jag, det är nog inte för mig helt enkelt:-P.

Medlem

Väldigt trött på survival, men det ser ju trevligt ut. Hoppas man kommer med i betan så man får testa innan det släpps.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Tyckte det var en tydlig skillnad i assets. Allt från UE5-standard såg jättebra ut (öken, stenar, ljus), medan allt som var custom för Dune såg ut som åtminstone en generation tillbaka. Skeptisk.

Medlem

Hade hoppats på att det skulle dra mera åt MMO hållet och mindre åt survival/Crafting

Medlem

Deras Conan Exiles har ju väldigt stela animationer, så hoppas de lagt krut på att få till de bästa animationerna i det här spelet.

Medlem

Läste Funcom och förlorade allt intresse direkt

Quake-konnässsör

Conan Exile var rätt roligt när man var några som spelade det. Detta lär bli ungefär lika antar jag, får hålla ögonen öppna på spelet när det kommer mer information om det.

Medlem
Medlem

Det jag gillar speciellt är att dom pratar om det som ett större mmo än survivalspel vanligtvis är. Samt om end-game "political survival" som dom nämner men inte går in på mycket mer detaljer om.
Survivalspel blir ju lite meh efter ett tag när det inte är svårt att överleva längre. Så kan dom lägga en ny dimension på det så är det intressant.

1
Skriv svar