Svenskutvecklade Biomutant har fått släppdatum till Switch

Robot
Svenskutvecklade Biomutant har fått släppdatum till Switch

Lågupplösta mutantpandor har också ett existensberättigande.

#Biomutant, #Experiment-101


Medlem

Blev lite småsugen på spelet när jag såg trailern, men skulle nog hellre skaffa till PS

Jobbar med data

Rätt mysigt spel, men blir lätt enformigt och tradigt att plocka upp loot. Det går nämligen inte skippa "laddnings skärmen", utan det tar 1-3 sekunder att få fram statistiken på looten, så du vet inte om du vill ha den eller ta sönder den för material.

Skulle vara trevligt om de fixade micro stutters i PC-versionen. Ligger stadigt i 165 FPS, men spelet fryser till ibland.

Medlem
Skrivet av Casimir2323:

Blev lite småsugen på spelet när jag såg trailern, men skulle nog hellre skaffa till PS

Jag var faktiskt lite intresserad av detta till PS4 men tvekade och det bidde inget köp då, men nu är jag nog mer intresserad av en Switchversion så man kan ligga och myslira i sängen. Att spelet säkert ser lite mindre bra ut på Switch är oviktigt för mig.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av jreklund:

Rätt mysigt spel, men blir lätt enformigt och tradigt att plocka upp loot. Det går nämligen inte skippa "laddnings skärmen", utan det tar 1-3 sekunder att få fram statistiken på looten, så du vet inte om du vill ha den eller ta sönder den för material.

Skulle vara trevligt om de fixade micro stutters i PC-versionen. Ligger stadigt i 165 FPS, men spelet fryser till ibland.

Ja, jag håller med dig till fullo här! Lite så jag kände också när man spelade spelet på PC och Game Pass. Frågan är om utvecklarna vill släppa någon mer patch till spelet. Kan ju bli så nu när spelet ändå kommer till Switch, jag håller i alla fall tummarna!

Gen
Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Att spelet säkert ser lite mindre bra ut på Switch är oviktigt för mig.

*mycket mindre bra ut

Vi får väl se när Digital Foundry analyserar spelet men den där grynigheten i trailern var inte kul att se på.

Medlem
Skrivet av Gen:

*mycket mindre bra ut

Vi får väl se när Digital Foundry analyserar spelet men den där grynigheten i trailern var inte kul att se på.

Det såg ju i ärlighetens namn inte speciellt bra ut på PS5 heller tycker jag. Är väl förvisso samma spel som till PS4 men i 60fps. Gillade världen men det blev väldigt fort väldigt enformigt.

Gen
Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Det såg ju i ärlighetens namn inte speciellt bra ut på PS5 heller tycker jag. Är väl förvisso samma spel som till PS4 men i 60fps. Gillade världen men det blev väldigt fort väldigt enformigt.

Päls såg förvisso inte fantastiskt ut, ens på PC.

Medlem

Spelet saknar den där speciella känslan och har för mycket döda tråkiga ytor. Har haft svårt att spela spelet igen efter en hög av uppdateringar. Jag tror inte att man behöver ändra så mycket igentligen men något är inte rätt riktigt med det här spelet tycker jag personligen. Man får hoppas att en ev 2a gör det rätt. För jag tror inte att detta spel går(kommer att lagas rätt)att laga. Eftersom allt från fysiken i spelet till menyer och system mm inte riktigt är "rätt"(allt är en smaksak).

Medlem

Ett mycket mediokert spel, tror jag orkade testa det i 10 minuter innan jag tröttnade!

1
Skriv svar