Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Viktiga är att du då inte slutar utan fortsätter med övningarna och börjar träna också.

Tro mig, jag har själv gjort det så gör inte samma misstag!

Jag bockar och bugar inför den uppmaningen. Det misstaget vill jag ej göra (att sluta med övningarna)!

Att börja träna däremot... fan vad svårt jag har för det. Har gjort det hundra gånger, det känns så fel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag bockar och bugar inför den uppmaningen. Det misstaget vill jag ej göra (att sluta med övningarna)!

Att börja träna däremot... fan vad svårt jag har för det. Har gjort det hundra gånger, det känns så fel.

Finns mängder med olika träningstyper du kan testa, säker på att du kan hitta något för dig.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Finns mängder med olika träningstyper du kan testa, säker på att du kan hitta något för dig.

Tack för visat förtroende.

Nu måste jag ta tag i det.

Återkommer!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Själv tycker jag om att Simma. Jag gör det inte ofta men när jag väl kommer i bassängen och kör 30-50 minuter så känner jag hur ryggen sträcks ut. Väldigt skönt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Själv tycker jag om att Simma. Jag gör det inte ofta men när jag väl kommer i bassängen och kör 30-50 minuter så känner jag hur ryggen sträcks ut. Väldigt skönt.

Simma har jag fått tipsat många gånger genom åren. Synd att det är så sablans tråkigt. 😞


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Simma har jag fått tipsat många gånger genom åren. Synd att det är så sablans tråkigt. 😞

Om jag hade vattentåliga hörlurar så hade jag använt det. Men jag börjar tänka på lite allt möjligt och vips så går tiden.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

123
Skriv svar