Jadå, jo. Det norska Muminspelet Snufkin är snart här

Robot
Jadå, jo. Det norska Muminspelet Snufkin är snart här

Finsk-norskt musikäventyr. Käärijä möter Mayhem, typ..?

#Snufkin-Melody-of-Moominvalley


Medlem

Kommer till Switch också.

Tor
Medlem

Ser fram emot detta, ser ut som en mysigt familjespel som lär gå varmt på switchen här hemma

Medlem

Ser riktigt mysigt ut. Det där första brutna ackordet gav mig dock Diablo-vibbar. ^^

Får mig också att tänka på en gammal kompis som länge trodde att figuren hette Snusk-mumriken.

Medlem

Jag vill inte bli jagad av Mårran 😬.

Medlem

soundtrack av sigur rós!

Medlem

Körde igenom demot igår. Väldigt mysigt men alldeles för basic för att kosta så pass mycket. Lämpar sig nog mer till barn i 7-10 år... Tror min dotter hade gillat det hon e 9

Medlem

Blir definitivt ett köp till ungarna.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör
Skrivet av robbis:

Körde igenom demot igår. Väldigt mysigt men alldeles för basic för att kosta så pass mycket. Lämpar sig nog mer till barn i 7-10 år... Tror min dotter hade gillat det hon e 9

Ah! Har också en nioåring, får se om hon gillsr det.


signatur
Medlem

Sunsoft släppte ett helt Okej Mumin-spel till Gameboy color.
Detta ser fint ut, men inte min typ av spel.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Jag vill inte bli jagad av Mårran 😬.

Mårran har jagat mig i mina drömmar i alla år. Hade väldigt väldigt mycket mardrömmar om henne som liten. Vågade knappt sova om nätterna.

Nu än idag kan de fortfarande komma, 34år gammal vaknar rent kallsvettig o panikslagen, bara av en bild på google får mig att få gåshud.

Helt sjukt igentligen, några aliens eller monster är inga problem att drömma om men när mårran kommer e de kört... ☠️


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Mårran har jagat mig i mina drömmar i alla år. Hade väldigt väldigt mycket mardrömmar om henne som liten. Vågade knappt sova om nätterna.

Nu än idag kan de fortfarande komma, 34år gammal vaknar rent kallsvettig o panikslagen, bara av en bild på google får mig att få gåshud.

Helt sjukt igentligen, några aliens eller monster är inga problem att drömma om men när mårran kommer e de kört... ☠️

Samma här. Freddy Krueger kan slänga sig i väggen, Mårran är mardrömmarnas mardröm!

Medlem

Ser ju fint ut. Om det kommer på gamepass ska jag nog kolla in det.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Inaktiv
Skrivet av USF-BH:

Mårran har jagat mig i mina drömmar i alla år. Hade väldigt väldigt mycket mardrömmar om henne som liten. Vågade knappt sova om nätterna.

Nu än idag kan de fortfarande komma, 34år gammal vaknar rent kallsvettig o panikslagen, bara av en bild på google får mig att få gåshud.

Helt sjukt igentligen, några aliens eller monster är inga problem att drömma om men när mårran kommer e de kört... ☠️

Haha förlåt stackare. Du får köra nå terapi med bilden och göra narr av den eller något.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Jag vill inte bli jagad av Mårran 😬.

Skrivet av USF-BH:

Mårran har jagat mig i mina drömmar i alla år. Hade väldigt väldigt mycket mardrömmar om henne som liten. Vågade knappt sova om nätterna.

Nu än idag kan de fortfarande komma, 34år gammal vaknar rent kallsvettig o panikslagen, bara av en bild på google får mig att få gåshud.

Helt sjukt igentligen, några aliens eller monster är inga problem att drömma om men när mårran kommer e de kört... ☠️

Ni får ta och titta på den fantastiska filmen "Vem ska trösta knyttet?" Jag vill inte spoila, men jag kan säga att Mårran inte vinner. Plus att den har superskön musik av och med Peter Lundblad (Ta mig till havet, ni vet).

Medlem

Jagad av Mårran? Nej tack.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

1
Skriv svar