Manuset till den andra Uncharted-filmen är klart, enligt Mark Wahlberg

Robot
Manuset till den andra Uncharted-filmen är klart, enligt Mark Wahlberg

"Jag vet att publiken verkligen älskade den första."

#Film, #Uncharted


Medlem

Älskade publiken den första? Det var en nyhet för mig!

Medlem

Ser fram emot att se den 2 år efter release på nån streamingtjänst.

Medlem

Jag tyckte den första filmen var ganska kass och det var inte pga avsaknaden av mustasch.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Jag tyckte den första filmen var helt okej matinéaction.

Geeks Gaming

Den första va helt okey. Om dom inte kallat den Uncharted.

Quake-konnässsör

Var får de pengarna ifrån?

Fragtjuv

Jag tyckte att den första var en perfekt rulle att se en regnig söndag. Underhållande action.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Stängde av första filmen halvvägs in. Sicket slöseri med min och alla andras tid.

Jag ärligt talat har ratat spindelmannen & allt med Tom holland, Han har förstört för mycket och sen komma tillbaka i en roll som ska gestaltas av en stark man så kommer han, Kanske en yngre variant av Nathan, Men inte äldre, 🤮 blä blä, ser inte framemot denna.

Medlem

Första filmen var riktigt plågsam att titta på... Måste de ha med Wahlberg ö.h.t.? Alltid stört mig på honom.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Jag tyckte att den första var en perfekt rulle att se en regnig söndag. Underhållande action.

Precis så!

Medlem
Skrivet av almblad:

Var får de pengarna ifrån?

Förköp.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Första filmen var riktigt plågsam att titta på... Måste de ha med Wahlberg ö.h.t.? Alltid stört mig på honom.

Marky Mark heter han faktiskt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Marky Mark heter han faktiskt...

Det var före min tid.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Precis så!

Då är vi tre.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag älskar narcissistiska citat från en människa som hellre spenderar sin tid i gymmet och en glorifierad ismaskin än med med sina barn. De tillför så mycket, sannerligen ett nyanserat bidrag till min vardag.

Medlem

Det hade varit bättre om manuset varit färdigt till den första filmen! Den var dötråkig. Och ingen kemi överhuvudtaget mellan skådisarna.

KoP
Medlem

Nja, skulle väl knappast påstå att Uncharted filmen lämnade ett bestående intryck. 😐

Medlem

Uppskattade första filmen, inget mästerverk på något sätt men en trevlig matineaction.

Skribent

Det jag upptäckt är att de som inte har en relation till spelet verkar finna filmen rätt bra. Inte 5/5, men som underhållande matiné-film, det släpps ju inte så många sådana nuförtiden. De som däremot har en relation till Uncharted är inte lika imponerande.

Personligen tycker jag det var en ok film. Kommer jag se tvåan? Antagligen någon söndag när jag inte har något bättre att se på. Men kommer inte så i biokön på premiären direkt...


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar