Zombie-surpris: Dead Island 2 släppt via Game Pass

Robot
Zombie-surpris: Dead Island 2 släppt via Game Pass
Medlem

Trevlig överraskning. Hoppas att det även kommer till PC så fort Epics exklusivitet går ut.

Medlem

Det blev en nedladdning för mig. Får se hur bra det funkar på Series S, har för mig att den versionen var lite sådär vid release. Eller så var det Dying Light 2? Lätt att blanda ihop dom där.

Ambassadör
Xbox

Det är kul när det dimper ner oväntade spel sådär!

Jag plockade upp det under julrean och lade det i backloggen dock, haha. Man lär sig aldrig...


signatur

Jump in.

Medlem

Jag som skulle spela Tales of. Så mycket värde i tjänsten.

Medlem

Har de haft spel som bara ingått med Ultimate förut eller är det något nytt?

Medlem

Jaha, synd konsolen varit utlånad i drygt ett år, ser den mer som gåva till syrrans knodds. Får vänta till det kommer till PC då, blir inte att handla på epic iaf.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Margy:

Har de haft spel som bara ingått med Ultimate förut eller är det något nytt?

Edit: Kan ju var för co-op aspekten. Är det always online möjligen? Har man bara Game Pass konsol så ingår ju inte online-spelande utanför gratisspel.

Att det inte ingår i PC GP har sin förklaring i alla fall, då Epic har PC-exklusivitet för Dead Island 2 ett tag till.


signatur

Jump in.

Medlem

dying light 2 kör free weekend nu under helgen med

Medlem

Fan va sjukt, började spela en trial i förrgår på det. Bara och fortsatta då 😃👍

Medlem
Skrivet av Margy:

Har de haft spel som bara ingått med Ultimate förut eller är det något nytt?

Skrivet av Mortaigne:

Edit: Kan ju var för co-op aspekten. Är det always online möjligen? Har man bara Game Pass konsol så ingår ju inte online-spelande utanför gratisspel.

Att det inte ingår i PC GP har sin förklaring i alla fall, då Epic har PC-exklusivitet för Dead Island 2 ett tag till.

Att det skulle vara exklusivt till Ultimate verkar inte stämma för när jag går in på spelets butiksida så står det så här:

Så det är bara PC som blir utan.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Påskmust:

Att det skulle vara exklusivt till Ultimate verkar inte stämma för när jag går in på spelets butiksida så står det så här:
<Uppladdad bildlänk>

Så det är bara PC som blir utan.

Ja, det verkar vara Plaion PR som supit till det.


signatur

Jump in.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Mortaigne:

Ja, det verkar vara Plaion PR som supit till det.

Då nyktrar jag till (även det inte var jag som tittade för djupt i glaset) och korrigerar. Dubbelkollat också, det finns på "vanliga" konsol-Game Pass.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kan rekommendera både Dying Light 2 och Dead Island 2! DI2 har skön humor och det är gött att kötta runt bland zombies DL2 är lite mer seriöst men bra med, tyckte nog det var bättre än DI2 totalt sett...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av deezel:

Jaha, synd konsolen varit utlånad i drygt ett år, ser den mer som gåva till syrrans knodds. Får vänta till det kommer till PC då, blir inte att handla på epic iaf.

Finns bara en sak att göra; köp ett nytt Xbox och gå vidare! 😁

Jag vet lång tillbaka fick jag köpa min kusins Snes för 2000kr; 2 kontroller och massa spel till. (Lite perspektiv: ett av spelen var "link to the pass", som kostade 650 kr i affär på den tiden)
Kusinen var väldigt inställd på att köpa det senaste just då; ett Playstation. Det tog dock ett år, så köpte han ett nytt Snes. Man kan inte vara utan sin konsol vettu... 😉😉😉

Medlem

Testade och spelet verkar vara klart bättre än vad jag hade förväntat mig. Extremt våldsamt måste jag säga.

Medlem

detta är ett riktigt bra spel. Los Angeles flera olika områden är så jäkla snyggt gjorda. skönt gameplay flow även. 4 av 5 betyg.

lirade ut det till playstation 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar