Tävling – Vinn biljetter till premium-LAN:et Gibaway i Göteborg!

Robot
Tävling – Vinn biljetter till premium-LAN:et Gibaway i Göteborg!

Gaming, middagar, spa – värde 11 000 kronor!

#lan, #red-bull-gibaway


Medlem

Kuuuuuuuul! Bra där Red Bull, Jacy'z och GBG! LAN med Las Vegas vibes


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Releasehästryttare

Hade inte varit fel, tar ju bara ca 15 min att ta sig dit med vagnen!

Medlem

Trevligt! Och i Sveriges bästa stad dessutom

Medlem

Vore ju grymt då man inte behöver bo på hotell pga hur nära det ligger


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

JacyZ är riktigt fint och trevligt. Ett Red Bull lan där. inte konstigt biljetterna är slutsålda

Medlem

Huh, inget av intresse för mig men kollade in hemsidan och såg atendees listan, kände inte igen en jäkel förutom... Mats Nilsson från "Brothers of Metal" (Blewd)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Fan vad fint! Vilken grej. Synd att jag har cirka 0 tur i sådant här men grattis till vem som än vinner!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Skribent
Skrivet av Managor:

Vore ju grymt då man inte behöver bo på hotell pga hur nära det ligger

Hotell ingår när man köper biljett, så antar det ingår i vinsten också.

https://www.gibawaygaming.com/

"When you do need to sleep, of course you do so in one of Jacy'z's super fresh hotel rooms. We also couldn't resist the temptation to exclusively book Jacy's pool club, Pachanga, on the 28th floor, for a lovely party together on Saturday night."

edit: Klantskalle som lämnat fel information. Bortse från inlägget.

Skribent

[quote postid="4473542" userid="2865" name="Shadee"]
Hotell ingår när man köper biljett, så antar det ingår i vinsten också.

https://www.gibawaygaming.com/

Resa och boende ingår ej anges i artikeln.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Finns två olika typer av "paket" enligt sidan. Ett inklusive hotell och ett exklusive hotell. Då det står i artikeln att hotell ej ingår så är det troligtvis så.

Dock erbjuds det 25% rabatt på boendet med rabattkod som kommer med biljetten enligt sidan efter en snabb genomläsning (osäker om detta endast var "early bird" biljetterna.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

[quote postid="4473542" userid="2865" name="Shadee"]
Hotell ingår när man köper biljett, så antar det ingår i vinsten också.

https://www.gibawaygaming.com/

Resa och boende ingår ej anges i artikeln.

Aha, missade det, har nog inte möjlighet att pendla t/r Trollhättan varje dag så ni kan stryka mitt bidrag.

Medlem

Bor ca 10 minuter bort till fots. Sen hade det betytt väldigt mycket för polaren så håller tummarna. Helt lyckats missa detta!

Redaktör
Skrivet av Gertzy:

Aha, missade det, har nog inte möjlighet att pendla t/r Trollhättan varje dag så ni kan stryka mitt bidrag.

Done!


signatur
Skribent
Skrivet av Managor:

Vore ju grymt då man inte behöver bo på hotell pga hur nära det ligger

Skrivet av Mike Stranéus:

[quote postid="4473542" userid="2865" name="Shadee"]
Hotell ingår när man köper biljett, så antar det ingår i vinsten också.

https://www.gibawaygaming.com/

Resa och boende ingår ej anges i artikeln.

Skrivet av Trallo:

Finns två olika typer av "paket" enligt sidan. Ett inklusive hotell och ett exklusive hotell. Då det står i artikeln att hotell ej ingår så är det troligtvis så.

Dock erbjuds det 25% rabatt på boendet med rabattkod som kommer med biljetten enligt sidan efter en snabb genomläsning (osäker om detta endast var "early bird" biljetterna.

Aha, sorry för missinformation.
Redigerar mitt inlägg.

Har sett massvis med reklam för det här på Twitchkanalen "Esportstudion" som jag följer och där säger de att hotell ingår så antog det var alla biljetter.

Ville bara hjälpa till att bygga lite hype på tävlingen med allt som ingår, men den här gången blev det inte helt korrekt...🙄

Redaktör
Skrivet av Shadee:

Aha, sorry för missinformation.
Redigerar mitt inlägg.

Har sett massvis med reklam för det här på Twitchkanalen "Esportstudion" som jag följer och där säger de att hotell ingår så antog det var alla biljetter.

Ville bara hjälpa till att bygga lite hype på tävlingen med allt som ingår, men den här gången blev det inte helt korrekt...🙄

Ingen fara! Tack för att du hjälper till! <3


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Tack! Känns inte helt rätt att slösa allt detta på mig om jag bara kan uppleva en av tre dagarna när någon kan få fulla upplevelsen så att säga. Jag borde ha läst noggrannare men ja. Får försöka sikta på att kunna närvara nästa år istället!

Medlem

Vad förvånansvärt ljummet det är här.

Är ju ett ett kalas-kalas-lan som är priset!

Hoppas det är fler som tävlar än som kommenterar.

Medlem

Hoppas, hoppas, hoppas 😀

Redaktör
Skrivet av Lofa:

Vad förvånansvärt ljummet det är här.

Är ju ett ett kalas-kalas-lan som är priset!

Hoppas det är fler som tävlar än som kommenterar.

Alla är taktiskt tysta så att andra inte ska upptäcka tävlingen. Sneaky sneaky!


signatur
Medlem

Vad ska man med hotell till.. på lan sover man ju vid sin station.. eller har saker ändrats den senaste 20 åren ?

Medlem
Skrivet av KexPai:

Vad ska man med hotell till.. på lan sover man ju vid sin station.. eller har saker ändrats den senaste 20 åren ?

Jag anordnar fortfarande LAN för ungdomarna i min stad där jag bor.

Många av dagens ungdomar som kommer på mina lan blir hämtade 01.00-03.00 för att duscha och sova hemma.

Själv slaggar man på tangentbordet med en kudde.

Finns undantag.. finns några som inte sover alls.

Medlem

När jag åkte på Birdie i yngre år var jag som mest uppe fyra dygn i sträck. Somnade som en stock på bilen hem och sov sen 12h hemma. Det var tider det. Nu kanske jag skulle orka en dag max

1
Skriv svar