Bekräftat: PS5-nyheter i State of Play-sändning på onsdag

Medlem
Skrivet av Fezk:

För er VR-fantaster förstår jag att det kittlar lite extra. Kan tänka mig att Metro-världen skulle passa bra om det görs korrekt.

Är det som ryktena stämmer, ett "sidoprojekt" så är jag OK med det, men skulle ett nytt Metro enbart varit till VR skulle jag inte varit lika glad.

Jag kan nog tänka mig att det är det första spelet som de anpassat för VR. Vore kul att besöka igen.

Medlem
Skrivet av Fezk:

För er VR-fantaster förstår jag att det kittlar lite extra. Kan tänka mig att Metro-världen skulle passa bra om det görs korrekt.

Är det som ryktena stämmer, ett "sidoprojekt" så är jag OK med det, men skulle ett nytt Metro enbart varit till VR skulle jag inte varit lika glad.

Det är nog ett "sidoproject" för det är inte "originalutvecklarna" som gör spelet utan ryktas vara Vertigo games. Deras senaste spel är After the fall och Arizona Sunshine 2.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hoppas verkligen Ps5:an kan börja få lite bra multiplayer lir, så vansinnigt trött på alla single player lir som konstant ska pushas, kan väl ha lite variation iaf?

Medlem

Önskar mer VR! Alltså VR-hybrider, vanliga spel med VR stöd som Capcom gjorde så förträffligt med Resident Evil Village och RE4 Remake. Det är det som Sony har hintat om att de vill satsa på, så nu fasen bör de va dags med lite nyheter från dom. En VR-Patch till senaste Metro hade räckt gott och väl. PS5-patchen var klockren med Adaptive Triggers osv.

Medlem

Folk är så negativa😅 Tycker alltid Sony har något kul att visa. Dom släpper ju minst 1 GOTY-utmanare varje år🤷🏼‍♂️

Är pepp på att få se mer från Rise of the Ronin! Ett av de singleplayer-spelen jag ser fram emot mest i år! Även Final Fantasy VII Rebirth ska bli kul att få se mer gameplay. (Bara där tror jag vi har 2 GOTY-utmanare.)
Som många andra så skulle jag också vilja se Ghost of Tsushima 2 reveal. Men det kommer ju inte ske. De får väl ta den tid det tar, bara det blir minst lika bra som 1an!

12
Skriv svar