Ilia är död!

Inaktiv
Ilia är död!

Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Försöker komma på något bra men jag kan inte komma på vad jag ska skriva om detta.

Kort sagt så dog en av våra möss igår. Ilia hette hon. Döpt efter Ilia från ”The Legend of Zelda: Twilight Princess”, ett av mina favorit spel bland Zelda spelen.
Hon blev 1 år och 7 månader. Så hon var ju gammal. Tråkigt med smådjur att de inte blir så många år, men det är ju långt för dem.
Känner mig ledsen, men kan inte gråta just nu. Känner mig bara så tom. Men tårarna kommer väl senare som vanligt.

Väldigt tråkigt att höra! Vilket fint namn hon hade.

Medlem

Jag beklagar sorgen

Medlem

Hoppas att hon vilar i Ordon village i frid.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Väldigt tråkigt att höra! Vilket fint namn hon hade.

Skrivet av noyart:

Jag beklagar sorgen

Skrivet av smuts:

Hoppas att hon vilar i Ordon village i frid.

Tack så mycket för omtanken! ❤️

Inaktiv
Ilia

Ilia ❤️

Medlem
Medlem

Ja även våra husdjur lämnar oss med saknad och sorg Kan ta sin tid
Jag känner fortfarande sting i hjärtat efter min Schäfer, och det är nästa vecka fyra år sedan han somnade in på sovrumsmattan
Det tar sin tid, gråt och sörj, det lättar oavsett hur länge de funnits vid vår sida

Medlem

Beklagar.

Jag hade en chinchilla som fick leva nästan 14 år och det var en kämpig tid när han gick bort.

Vila i frid Ilia.

1
Skriv svar