The Witcher 3 får officiella moddverktyg

Robot
The Witcher 3 får officiella moddverktyg
Medlem

Intressant. Fortfarande riktigt bra spel och kan verkligen tänka mig återvända om det bjuds på nya äventyr som moddare lagt till


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Planen var väl att släppa verktygen efter spelets release men det blev nedlagt? Vet inte om det här är samma sak men kul iallafall. Vore grymt om folk återskapade äventyr från böckerna eller liknande.

Medlem

Jättebra, men samtidigt känns lite som ett tecken på att nästa Witcher är väldigt, väldigt långt borta, om de återinför planerna med officiella modverktyg för att förlänga livet på trean ytterligare.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jättebra, men samtidigt känns lite som ett tecken på att nästa Witcher är väldigt, väldigt långt borta, om de återinför planerna med officiella modverktyg för att förlänga livet på trean ytterligare.

Det är nog en bit bort, men jag tror också de känner att de kanske vill dela med sig av alla grejjer de byggt under åren för den motorn. Det hade ju bara dött annars eftersom de gått över till UE. Men men, vem vet ^^

Medlem

Håller tummarna för en gedigen VR mod..

Testpilot

Får hoppas moddarna får in Iorveth från Witcher 2 på något vis

Medlem

Har inte W3 ett verktyg redan? Vill minnas att jag har använt nått som dom släppte för flera år sen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan ju hoppas att de färdiga moddarna blir tillgängliga på konsol sen då

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Har inte W3 ett verktyg redan? Vill minnas att jag har använt nått som dom släppte för flera år sen.

Var i stort sett bara för scripting.

1
Skriv svar