Steampunk-rollspelet Clockwork Revolution ska bjuda på "sann reaktivitet"

Robot
Steampunk-rollspelet Clockwork Revolution ska bjuda på "sann reaktivitet"

Vilket kan behövas när tidsresande är en funktion.

#Clockwork-revolution, #Inxile


Medlem

Bioshock 3 multiplayer vi längtade efter fast bättre(man kan ju alltid hoppas)! Jag gillar verkligen chaos multiplayer med segt och opålitligt sikte(jag skojar inte men inte lika dåligt som Vigor på Switch där går min gräns).

Medlem

Kommer inte till Sonys Konsol? Då kan det väl knappast bli bra.

Ser väldigt fint ut på videon (vad det nu säger? ). Tidsresandet, kan vara trevligt om de verkligen gör så att spelet påverkas av det. Beroende på hur ambitiösa de är så finns risk att det 1; spelar ingen större roll vem som lever eller dör (utveckligen blir likadan men med annan 3D model), eller 2; spelet blir ganska kort, men att replay-value ligger i att spela om det flera gånger med alternativen. Det sista måste innebära att spelet är såpass bra att man vill köra om de segmenten flera gånger.
Jag körde igenom 'Stories: The Path of Destinies', som definitivt var ett bra spel de första omgångarna, och det blev väldigt tradigt mot slutet när man bara skulle justera vissa saker i den stig man valde.

Sedan får man se vad "betydligt större fokus på rollspelande" innebär; genren 'rollspel' nu för tiden är väldigt bred.

Vi håller tummarna för ett toppenspel (när det nu kommer).

Medlem

Låter väldigt mycket som citat från gamle Molyneux förr om åren 😊

Ska bli spännande att se hur djupt det verkligen kommer att bli!

Medlem

Är väldigt sugen på att se mera av detta. Grym utvecklare och riktigt intressant miljö, kan bli riktigt bra.

1
Skriv svar