Rapport: Nästa Mass Effect är fortfarande många år bort

Robot
Rapport: Nästa Mass Effect är fortfarande många år bort

Men Dragon Age: Dreadwolf skulle kunna komma nästa år.

#Bioware, #Mass-effect


Medlem

PERKELE.....
________________________________________________________________________
Personligen föredrar jag absolut Mass Effect än konstiga Dragon Age...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Eh...lite saker som inte stämmer här.
Mass Effect utannonserades 2020, inte i år. Det skulle betyda att det kommer 2026 om man nu av nån anledning ska tänka som han säger.
Dessutom har väl Dragon Age varit lite i development hell?

Medlem

"det kan vara värt att hålla förhoppningarna i schack."

Ja du... Vilka förhoppningar? 😄

Medlem

Mass effect 1-3 och Dragon age 1-2 är nog mina favoritspel genom tiderna. Tyvärr var ju varken Andromeda eller DA3 några toppspel men jag är ändå sannslöst taggad inför uppföljarna 😊

Medlem

Lagom långt bort så man inte är intresserad av det längre, när det väl kommer. Typ som TES 6 tyvärr.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Bra, då har dom tid på sig att göra ett BRA spel och släppa det i ett BRA skick!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Så mycket tid de behöver för att göra ett bra spel. Väldigt ointressant om de släpper något dåligt, det är många andra som kan leverera bra story.

Medlem

Så varför i hela fridens namn släpper man teasers och allt vad det nu är?!?!

Medlem

Mass Effect är min favoritserie. Jag väntar hellre än att få ett till spel med brister.

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Så varför i hela fridens namn släpper man teasers och allt vad det nu är?!?!

Kan kanske vara så att EA funderar på att sälja BioWare och vill bygga lite ”mind space” bland allmänheten i brist på något mer konkret. Förmodligen inte. Har dock svårt att tänka mig någon annan anledning.

Jh
Medlem

Vilka förhoppningar? 🤔😄


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Kan kanske vara så att EA funderar på att sälja BioWare och vill bygga lite ”mind space” bland allmänheten i brist på något mer konkret. Förmodligen inte. Har dock svårt att tänka mig någon annan anledning.

Tveksamt att Mass Effect skulle ingå ifall de skulle sälja studion.

Medlem

Dom gjorde väl en battlefront igen, gör trailern innan dom börjar med spelet.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar