Den medeltida stadsbyggaren Manor Lords har fått early access-datum nästa år

Robot
Den medeltida stadsbyggaren Manor Lords har fått early access-datum nästa år

Och en trailer som visar att allt inte är svajande fält och bärplockning.

#Manor-lords


Medlem

Mums vilket drömspel. Demot var något av det mysigaste jag spelat så detta ser man fram emot. Fantastisk medeltidsstämning.

Medlem

Ser jättemysigt ut! Kan hoppas det har ett "idiot"-läge för strategi-imbiciller som mig. 😄😄😄😄

Medlem

med tanke på hur steam reviews ser ut för Cities skylines 2 nu så gör utvecklaren rätt att sena lägga släppet. Bättre att ta mer tid på sig och släppa det när det är ännu mer färdigt. Är riktigt taggad på spelet men vill inte få upplevelsen förstörd av onödiga buggar

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Ser jättemysigt ut! Kan hoppas det har ett "idiot"-läge för strategi-imbiciller som mig. 😄😄😄😄

Samma här men det som är kul ju! Spelar och lär sig och börjar om.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Greg får ta all tid han behöver, känner redan nu att Manor Lords kommer vara en STORHIT

Medlem

Ser bra ut, förhoppningsvis går det att stänga av krigs delen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Ser bra ut, förhoppningsvis går det att stänga av krigs delen.

Då kan du ju nästan lika bra spela Banished.

Medlem

Hållit ett öga på detta länge. Ser riktigt lovande ut fortfarande!

Skrivet av Vileoxe:

Ser bra ut, förhoppningsvis går det att stänga av krigs delen.

Borde finnas ett ekonomiläge likt Stronghold.

Medlem

Hoppas det är involverat, drömliret här skulle vara att gå från riktigt smått till riktigt stort, fast med lika mycket engagerande gameplay på varje nivå.

Typ börja som hemlös och sen jobba dig upp till ett jobb, sen en hydda, sen familj, sen by, sen stad osv.

Fast alla stadier har engagerande gameplay. kommer dock nog aldrig ske.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Hoppas det är involverat, drömliret här skulle vara att gå från riktigt smått till riktigt stort, fast med lika mycket engagerande gameplay på varje nivå.

Typ börja som hemlös och sen jobba dig upp till ett jobb, sen en hydda, sen familj, sen by, sen stad osv.

Fast alla stadier har engagerande gameplay. kommer dock nog aldrig ske.

Eftersom spelet går ut på att bygga ett samhälle tror jag inte det skulle fungera

Medlem
Skrivet av Piigge:

Hoppas det är involverat, drömliret här skulle vara att gå från riktigt smått till riktigt stort, fast med lika mycket engagerande gameplay på varje nivå.

Typ börja som hemlös och sen jobba dig upp till ett jobb, sen en hydda, sen familj, sen by, sen stad osv.

Fast alla stadier har engagerande gameplay. kommer dock nog aldrig ske.

Låter som du vill spela Medieval Dynasty

Medlem
Skrivet av Piigge:

Hoppas det är involverat, drömliret här skulle vara att gå från riktigt smått till riktigt stort, fast med lika mycket engagerande gameplay på varje nivå.

Typ börja som hemlös och sen jobba dig upp till ett jobb, sen en hydda, sen familj, sen by, sen stad osv.

Fast alla stadier har engagerande gameplay. kommer dock nog aldrig ske.

Skulle vara hur grymt som helst.

Jag vill verkligen börja som fattig och hemlös haha. ☺️


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Ser bra ut, förhoppningsvis går det att stänga av krigs delen.

Om jag minns rätt så ska det gå att göra. Byggar-delen som fanns som demo ett tag är otroligt mysigt, verkligen gjort för att kunna bygga organiskt och mysigt och inte bara rutnät etc.

Medlem
Skrivet av Ismo:

Låter som du vill spela Medieval Dynasty

Vilket faktiskt får co-op ganska snart. Har inte spelat på ett tag men var väldigt grindigt om man ville fixa pengar och combat var rätt meh.

Kul spel men önskar även att det hade röstskådespel.

Medlem

Ett av de spel jag längtar mest efter just nu. Har testat demon på det och jag föll pladask för det.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Vilket faktiskt får co-op ganska snart. Har inte spelat på ett tag men var väldigt grindigt om man ville fixa pengar och combat var rätt meh.

Kul spel men önskar även att det hade röstskådespel.

Anledningen till att jag slutade spela, ser mycket fram emot att köra med vänner!

1
Skriv svar