Shiny! Sony bekräftar metalliska PS5-skal och Dualsense-kontroller

Robot
Shiny! Sony bekräftar metalliska PS5-skal och Dualsense-kontroller
Medlem

Få se om Dbrand kontrar med snarlika skins till kontrollen/konsolen (gif där MJ äter popcorn i biosalongen)

Moderator | Testpilot

Den silvriga påminner om första kontrollen man såg till PS3.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tycker tyvärr inte ps5 eller dualsence blir snyggare i olika färger. Svart ser bäst ut.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag köpte precis svarta dark plates 2.0 från dbrand. Men det blev dyrt, först ca 800kr och sedan när det kom till sverige fick jag betala skatt och tull också på 300kr...

Medlem

Snygga, men kanske finns ännu snyggare man kan köpa med olika mönster eller motiv?

Medlem

Finns inte dessa redan som "skal"? Om inte ändå rätt konstigt att de släpper hela konsoler istället för bara nya skal och kontroller löst så att säga. Men kanske lockar de någon ny köpare med dessa paket för folk som inte vill ha vit konsol från början och behöva byta själv sen?

Medlem
Skrivet av xdrive:

Jag köpte precis svarta dark plates 2.0 från dbrand. Men det blev dyrt, först ca 800kr och sedan när det kom till sverige fick jag betala skatt och tull också på 300kr...

Va i helv... Funderade själv på att köpa dom. Aldrig att jag lägger 1100kr på plastsidor :/

Medlem
Skrivet av Zensu:

Va i helv... Funderade själv på att köpa dom. Aldrig att jag lägger 1100kr på plastsidor :/

Nä, det var gränsfall att jag skulle köpt dem för 800kr, men när de väl var i sverige och postnord skickade avgiften på 300kr så kändes det dumt att bara skita i det...

Medlem
Skrivet av xdrive:

Nä, det var gränsfall att jag skulle köpt dem för 800kr, men när de väl var i sverige och postnord skickade avgiften på 300kr så kändes det dumt att bara skita i det...

Postnord med sina ockerpriser, där de tar 75 spänn för att ta ett kort.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Jag köpte precis svarta dark plates 2.0 från dbrand. Men det blev dyrt, först ca 800kr och sedan när det kom till sverige fick jag betala skatt och tull också på 300kr...

Ja det suger hårt att dbrand inte har ett lager i EU, då skulle jag köpt både darkplates och skin till telefonen.

Medlem
Skrivet av Catsmuggler:

Ja det suger hårt att dbrand inte har ett lager i EU, då skulle jag köpt både darkplates och skin till telefonen.

Kan vara annorlunda idag, men när jag köpte ett skin till min lur för ~7-8 år sedan så skickade dom det i ett vanligt kuvert och jag betalade typ 1 dollar extra för portot bara!

Så fort det börjar handla om större paket/kartonger tror jag det är där skon klämmer.

Men som sagt, kan vara annat som gäller idag

Medlem
Skrivet av Zensu:

Kan vara annorlunda idag, men när jag köpte ett skin till min lur för ~7-8 år sedan så skickade dom det i ett vanligt kuvert och jag betalade typ 1 dollar extra för portot bara!

Så fort det börjar handla om större paket/kartonger tror jag det är där skon klämmer.

Men som sagt, kan vara annat som gäller idag

Ja det kom i en fin hård kartong som lyfte upp skalet när man öppnade det.
Så kan vara det.

1
Skriv svar