C&C-doftande Tempest Rising har fått en demo

Robot
C&C-doftande Tempest Rising har fått en demo

Sparka lite RTS-stjärt i spelets första singleplayer-uppdrag.

#2b-games, #Slipgate-ironworks, #Tempest-rising, #nyhetstips


Medlem

Känner mig dum... men hittar inte Demot i steam?
Hittar bara att request access to playtest vilket inte känns som samma sak

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Känner mig dum... men hittar inte Demot i steam?
Hittar bara att request access to playtest vilket inte känns som samma sak

Du behöver requesta preview eller något, så får du den i samma sekund! :3

OnT: Riktigt rolig spel. Demot hade mer cinematics och cut-scenes än själva speltiden om du inte drygade ut det fullt ut xD


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Gnällkuk

Ouff, det här hade jag helt missat! Ett av de spelen jag sett fram emot mest sedan det utannonserades, sjukt att jag missat att demo finns ute! Här ska sättas tänderna i ikväll!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

kul litet demo, hoppas man får se hur 1v1 fungerar snart, vart lite besviken att det inte var nå MP i demot.

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Du behöver requesta preview eller något, så får du den i samma sekund! :3

OnT: Riktigt rolig spel. Demot hade mer cinematics och cut-scenes än själva speltiden om du inte drygade ut det fullt ut xD

Tackar. funkade !
Vad kul att utvecklare har börjat med demon igen. Känns så 90-tal .)

Medlem

Inte mycket till demo och det är lite oroande att demot har värdelös pathfinding.

Medlem

Skall provas direkt

Medlem

Fan tid... vill prova nu jag med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är verkligen ett riktigt demo, tog mig kanske 20 minuter att spela klart och då tog jag det långsamt.
Spelet har en bra grund, men det fattas OTROLIGT mycket grundläggande saker fortfarande för att göra spelet attraktivt för multiplayer. Men ja, man får hoppas att dom sakerna som är väldigt enkla saker (keybinds tex) löser sig till release, jag vågar nästan tro det, det vore otroligt dumdristigt att releasa spelet utan att i stort sett spegla Starcraft 2 och dess typ av UI/Hotkeys etc.

Medlem

Testade demot, det är lovande. Jag är en single player person så hoppas på bra story.

Hoppas på att det blir riktigt bra när det släppts!

Medlem

Körde igenom demot och saknas en hel del funktioner osv som andra spel av denna typ brukar ha.. får vänta in fullversionen.

Mer imponerad av BAR juat nu som även nu än så länge är gratis. Mycket likt c&c oc supreme commander.

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Körde igenom demot och saknas en hel del funktioner osv som andra spel av denna typ brukar ha.. får vänta in fullversionen.

Mer imponerad av BAR juat nu som även nu än så länge är gratis. Mycket likt c&c oc supreme commander.

Det där spelet BAR måste jag prova tack för tipset

1
Skriv svar