Från South Park till Turtles - Här är allt som THQ Nordic visade upp

Robot
Från South Park till Turtles - Här är allt som THQ Nordic visade upp

Här är alla trailers som visades under THQ Nordics Showcase i fredags.

#THQ-Nordic


Outcast goes Avatar... :/


signatur

Viam inveniam aut faciam

Skribent
Skrivet av hannes.theorell:

Outcast goes Avatar... :/

Fast var det inte alltid lite Avatar? Jag minns jag fick Outcast-feeling när jag såg första Avatarfilmen.


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Johan Lorentzon:

Fast var det inte alltid lite Avatar? Jag minns jag fick Outcast-feeling när jag såg första Avatarfilmen.

Inte på ett sådant här uppenbart sätt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Riktigt spännande med ett 3D South Park som dessutom får co-op!

Medlem

Gothic, outcast och titan quest ser riktigt trevliga ut!

Medlem

TMNT: The Last Ronin är ju ett väldigt intressant koncept som hade kunnat göras hur bra som helst i spelform. Utspelar sig i framtidens New York där endast en av sköldpaddorna lever och har lärt sig de andras stridstekniker och vapen.

Utvecklaren de har valt har ju dock inte direkt gjort några storspel så förväntningen är väl att även detta blir AA.

Skribent
Skrivet av Solid_Snake13:

TMNT: The Last Ronin är ju ett väldigt intressant koncept som hade kunnat göras hur bra som helst i spelform. Utspelar sig i framtidens New York där endast en av sköldpaddorna lever och har lärt sig de andras stridstekniker och vapen.

Utvecklaren de har valt har ju dock inte direkt gjort några storspel så förväntningen är väl att även detta blir AA.

Det här känns som hit or miss. Konceptet är intressant, men det hänger lite på utvecklarna. Jag har mina ögon på det i alla fall!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

South Park och tempest risig ser najs ut.
Sedan att trailern laggar på gothic remaster känns inte helt 100

Medlem

Det var ett tag sen jag sett ngt tråkigare än att kolla på målarfärg som torkar, tills TMNTs trailer kom och man får se fyra ljus som brinner och släcks i ordning.

Last train home verkar väldigt intressant

Medlem

Ser verkligen fram emot Gothic. Hoppas de gör remakes på hela serien <3


signatur

I drank what?

Inaktiv

Wrecknation tror jag kommer fallera totalt.

Avstängd

South Park ser ut som ett dåligt mobil-spel, och känns väl ungefär lika inspirerande med formatet de valt.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Tråkig stil på South Park. Det ser aldrig bra ut i 3D. Outcast såg ut som ett lite fulare Horizon: Forbidden West.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Många titlar med potential (åtminstone vid första anblick). Förutom Gothic och Outcast fastnade jag lite extra för Last Train Home. Coolt koncept.

Medlem

Titan Quest 2 och Tempest är klart intressant, det där Wrecknation som någon sa, ser ut som ett spel som kommer floppa...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Nu så här efter Baldurs Gate III, ser allting annat så generiskt ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Space for Sale såg lite småmysigt ut ändå.
Titan Quest 2 suktar man efter, dock avvaktande innan man fått se gameplay och hur skills kommer se ut.
Tempest Rising kittla ju ens C&C Red Alert nerv sådär lite lagomt också.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Fortfarande inge Timesplitters

Skribent

Last Train Home hamnade på wishlist!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Buu! Jag som hade hoppats på ett nytt southpark i samma stil som de två tidigare, dvs jrpg-ish

Skrivet av Tamazin:

Buu! Jag som hade hoppats på ett nytt southpark i samma stil som de två tidigare, dvs jrpg-ish

Du kan potentiellt sälja mer digitalt innehåll i ett "four-player cooperative game in 3D"!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Det var ett tag sen jag sett ngt tråkigare än att kolla på målarfärg som torkar, tills TMNTs trailer kom och man får se fyra ljus som brinner och släcks i ordning.

Jadu, Steve Urkel (eller vad han hette?) hade kunnat hoppa fram och fisit fyra gånger istället.. Vafan va detta för något?

1
Skriv svar