Jagged Alliance 3 gillas av spelarna, får demo: "Tydligen gjorde vi inte bort oss!"

Robot
Jagged Alliance 3 gillas av spelarna, får demo: "Tydligen gjorde vi inte bort oss!"
Medlem

Väldigt kul, men sjukt svårt att få itag ammo. Den byn som man gör ammo har aldrig folk.
MEN det kan vara något jag missar.

Edit: Så tokigt! Insåg inte att jag fattades en explosives expert! Det var det som krävdes!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Väldigt kul, men sjukt svårt att få itag ammo. Den byn som man gör ammo har aldrig folk.
MEN det kan vara något jag missar.

Själv får jag slut på meds hela tiden!


signatur

I drank what?

Medlem

Hittar inte demot alls, kikat på mobilen och på Steam deck men icke…

Medlem
Skrivet av beroende:

Hittar inte demot alls, kikat på mobilen och på Steam deck men icke…

nere till höger?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ankh:

T om jag missade det. Förut fanns det ju med spelet och hade en egen grön knapp precis som när du ska köpa


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Intressant. Har fått blodad tand för såna här spel efter Xcom 1 och 2 nyligen. Ska köpa Aliens-spelet också.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Hitta! Tack

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

T om jag missade det. Förut fanns det ju med spelet och hade en egen grön knapp precis som när du ska köpa

Trodde bara det var runt Steam Next Fest? 🤔

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Intressant. Har fått blodad tand för såna här spel efter Xcom 1 och 2 nyligen. Ska köpa Aliens-spelet också.

Jo den är också på listan, Alien Dark Descent. 👍


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av beroende:

Hitta! Tack

Kanon!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mirage:

Själv får jag slut på meds hela tiden!

Lustigt.. har typ för mycket ammo.. och överskott på meds.. kör "normal" svårighets grad!
Slumpen kanske?

Medlem
Skrivet av DaDuke:

Lustigt.. har typ för mycket ammo.. och överskott på meds.. kör "normal" svårighets grad!
Slumpen kanske?

Smma här. Normal svårighetsgrad. Ammo måste jag cirkulera och använda pistoler när det går, annars tar den slut också


signatur

I drank what?

1
Skriv svar