Nostalgitripp: Sonys E3-show från 2006 har släppts i hög kvalitet

Robot
Nostalgitripp: Sonys E3-show från 2006 har släppts i hög kvalitet

Gigantiska fiendekrabbor, "riiiiiidge raceeer!" och andra klassiker.

#E3, #Sony


Medlem

Riktigt gött att Noclip fick tag i så mycket material i råform som de nu förevigar genom att digitalisera och släppa för allmän beskådning.

Löning idag, får skicka iväg en hundring till dem som tack.

Medlem

Jag är xboxspelare och sätter också lanseringen av Xbox One överst av E3-katastrofer. Men jag kräver ändå ödmjukhet från de som hatade på Xbox One och Microsoft för denna är lätt på andra plats!

Microsoft gjorde på många sätt samma misstag som Sony och hade en övertro på sin ställning och kundernas förväntningar.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag är xboxspelare och sätter också lanseringen av Xbox One överst av E3-katastrofer. Men jag kräver ändå ödmjukhet från de som hatade på Xbox One och Microsoft för denna är lätt på andra plats!

Microsoft gjorde på många sätt samma misstag som Sony och hade en övertro på sin ställning och kundernas förväntningar.

”Sports, sports, sports” 😅

Inaktiv

Ifall E3 aldrig kommer tillbaka igen så är det ju tur att det finns sådana här video klipp att titta tillbaka på.

Undrar om det finns någon som gjort någon minnes video av E3 med det bästa från E3 genom åren.
Hade varit kul att se.

Medlem

Äsch hög kvalite räddar inte den konferensen haha.

Medlem

Roligaste är ju när de försökte framställa jättekrabban som historisk korrekt

Medlem

vad hände med Getaway? Synd att det blev nedlagt. Men varför? Såg ju helt otroligt ut för tiden.

Medlem

Ett av mina favoritklipp. RIIIIIIDGE RACER!!!

1
Skriv svar