I pussel- och äventyrsspelet Cocoon kånkar man hela världar på ryggen

Robot
I pussel- och äventyrsspelet Cocoon kånkar man hela världar på ryggen

Från gameplay-designern för Limbo och Inside.

#Cocoon, #Geometric-interactive, #nyhetstips


Medlem

Älskade både Limbo och Inside, har spelat om dom båda så många gånger att jag tappat räkningen. Kan bli en till omspelning inom snar framtid.

Det är också sådana här spel som jag älskar Switchen för, man vill lira portabelt i sängen/soffan och docka upp det ibland, absolut. Men när jag ser att det kommer till Game Pass så kommer jag (tyvärr?!) att lira det på Xboxet, någon annan som känner igen sig? Varför betala ytterligare för ett spel när man kommer åt det via GP blir resonemanget ändå...


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Oj, detta såg riktigt intressant ut. Dock ingen Switch att tillgå, men det känns som om det kommer till de andra konsolerna framöver.

Medlem

Äventyrsspelet Coocon? Och här hoppades jag på pensionärer, pooler, och utomjordningar...

Kanske nästa år dock.

Medlem
Skrivet av Therant:

Oj, detta såg riktigt intressant ut. Dock ingen Switch att tillgå, men det känns som om det kommer till de andra konsolerna framöver.

Står i artikeln:
"Cocoon släpps den 29 september på Nintendo Switch, Playstation 4/5, pc, Xbox One, Xbox Series X/S och Game Pass."

Medlem

Ett givet köp. Har hållt ögonen öppna sedan första trailern.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Står i artikeln:
"Cocoon släpps den 29 september på Nintendo Switch, Playstation 4/5, pc, Xbox One, Xbox Series X/S och Game Pass."

Trevligt! tackar

ELF
Medlem
Skrivet av filbunke:

Äventyrsspelet Coocon? Och här hoppades jag på pensionärer, pooler, och utomjordningar...

Kanske nästa år dock.

Tänkte detsamma. Blev lite besviken.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ser väldigt vackert ut. Hoppas det blir minst lika bra som Inside då.

1
Skriv svar