Massive snackar spelvärld, rykte och uppgraderingar i Star Wars Outlaws

Robot
Massive snackar spelvärld, rykte och uppgraderingar i Star Wars Outlaws

Blir det Star Wars-spelet vi har väntat på?

#Star-wars-outlaws, #Ubisoft-massive


Skribent

Det utspelar sig under Shadows of the Empire-eran, det ultimata easterägget hade ju varit att stöta på Dash Rendar.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Låter ju fantastiskt! Jag har fruktansvärt dålig koll på Star Wars (vilket spontant nästan enbart känns positivt när man ska spela spelen) och filmerna vet jag inte om jag sett en enda av men jag gillade verkligen Fallen order och Star Wars-universumet med sin setting lockar mig.

"De påpekar dock att de inte har skapat hela planeter med procedurell generering, utan att det är mer eller mindre handskapade regioner vi ska få leka runt i."

Den meningen gillar jag!

Medlem

tror det blir Assassins creed/Ghost Recon/Farcry i SW miljö...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt snyggt ut, men gameplayet dom visades känndes alldelles för staged, måste se lite mer gameplay utanför en extremt scriptad demo visning.

finns det en term likt bull-shot för screenshots, fast för video?

Medlem

Vet inte riktigt om tidernas Starwars spel lär komma från Ubisoft, Men EA har väl förlorat licensen på Starwars så inget monopol där så vi lär väl se fler starwars spel från andra än EA och Ubisoft.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Ser riktigt snyggt ut, men gameplayet dom visades känndes alldelles för staged, måste se lite mer gameplay utanför en extremt scriptad demo visning.

finns det en term likt bull-shot för screenshots, fast för video?

Det kallas för vertical slice.

https://www.whatgamesare.com/vertical-slice.html

Medlem
Skrivet av Zoobaru:

Känns inte som att vertical slice kommer med samma negativa betydelse som bullshot gör. men är nog så nära vi kommer.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

filmerna vet jag inte om jag sett en enda av men jag gillade verkligen Fallen order och Star Wars-universumet med sin setting lockar mig.

du har ju haft snart 4 år på dig att titta på sw filmerna sedan fallen order släpptes. dags att ta tag i det tycker jag.

4-6
1-3
7-9

i den ordningen.

Medlem

Jag håller försiktigt tummarna för detta

Medlem
Skrivet av quadratis:

du har ju haft snart 4 år på dig att titta på sw filmerna sedan fallen order släpptes. dags att ta tag i det tycker jag.

4-6
1-3
7-9

i den ordningen.

Kanske man skulle..

Var dock inte allt för längesen jag spelade Fallen order. Köpte ett bra tag efter releasen. Tror jag av nån anledning började kolla episode 3 med en kompis när det begav sig men den gav inte mersmak. Tror inte vi kollade färdiigt ens.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kanske man skulle..

Var dock inte allt för längesen jag spelade Fallen order. Köpte ett bra tag efter releasen. Tror jag av nån anledning började kolla episode 3 med en kompis när det begav sig men den gav inte mersmak. Tror inte vi kollade färdiigt ens.

visuellt så tycker jag episod 1-3 (1999 - 2005) är de filmerna som åldrats sämst pga. all skitdålig tidigt 00-tal CGI.

de första filmerna (4-6, 1977 - 83) har åldrats bra mycket bättre och ser fortfarande bra ut tack vare praktiska effekter, och de nya filmerna (7-9, 2015 - 19) ser ju såklart bäst ut rent tekniskt.

kan definivt tänka mig att om man sätter sig och börjar titta på episod 3 med dess uråldriga CGI och utan nån aning om nåt story wise, så skulle inte jag heller orkat kolla klart.

Medlem
Skrivet av quadratis:

du har ju haft snart 4 år på dig att titta på sw filmerna sedan fallen order släpptes. dags att ta tag i det tycker jag.

4-6
1-3
7-9

i den ordningen.

Nu tyckte jag du var elak, hur kan du rekommendera att se 7-9?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Nu tyckte jag du var elak, hur kan du rekommendera att se 7-9?

För att alla är inte griniga cyniker som finner sin livsglädje i att klaga? 😁

Medlem
Skrivet av Kyraal:

För att alla är inte griniga cyniker som finner sin livsglädje i att klaga? 😁

Sant, alla är inte det. Jag anser fortfarande det är att likställa med tortyr att tvinga någon titta på episod VII-IX.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar