Gameplay-premiär från Star Wars Outlaws! Rymdäventyret släpps 2024

Robot
Gameplay-premiär från Star Wars Outlaws! Rymdäventyret släpps 2024

Svenska Massive avslutade Ubisoft Forward.

#star-wars-outlaws


Medlem

Oavsett så är det nice att andra gör SWspel än bara EA.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser helt ok ut!

Medlem

Såg ju riktigt bra ut.. Som Red dead i rymden ungefär.

Medlem

Jag gillar det de visar. Känns som det kan bli något.

Avstängd

Aee jag vet inte alltså. Ser ut som det mesta annat som släpps fast i Star Wars. Snygga cut scenes dock, jag gillar den filmiska känslan.

Inaktiv

Gillar inte Star Wars, men det var ju åtminstone inte lasersvärd och trollkarlar.
Gillar dock space western a la Firefly.

Om det är så pass open world som det såg ut så är jag svagt intresserad. Massive gör ju kvalité-spel.

Medlem

Såg ganska trevligt ut grafiskt. Gameplay såg väl OK ut, väldigt standard, inget man ramla stolen av.

Inte överförtjust i huvudkaraktären, manus(det vi fick höra) eller karaktärerna runtom(det vi fick se). Vette tusan, blev inte megahypad direkt, får väl se hur huvudstoryn blir.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Gillade definitivt det jag såg och tror detta blir bra👍

Kommande höst och 2024 ser packat ut från Xbox och tredje-part, sedan har vi de oannonserade PS-spelen inför nästa år.

Medlem

Ser helt O'kay ut. höhö

Medlem

försöktig optimistiskt. Kan bli ngt bra!

Medlem

Vågar ej vara taggad på detta. Tror spelet kommer se bra ut och vara kul, men tror inte alls att det kommer vara en djup story eller en större frihet på de val man gör.

Deras in depth video som de visar nu är inte heller så djup. De visar inte något märkvärdigt utan pratar mer om hur de tänkt när de gjort spelet. Hade gärna velat se liknande de vi såg från Starfield igår. Går igenom precis alltihop.

Redaktör
Ponny

Får ändå gaaanska goda vibbar. Ställer mig i det försiktigt optimistiska hörnet tills vidare.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Såg inte alls dumt ut.

Medlem
Medlem

Hoppas ju på ett spel där man får göra val som faktiskt påverkar, mer än fluff. Håller tummarna iaf. Men troligtvis är det ju inte i närheten av mästerverket Knights of the Old Republic 1 och 2.

Medlem

Gillade det mesta jag såg. Ogillade att hon tog blaster skott som om hon hade beskar rustning när allt hon hade var en väst.


signatur

I drank what?

Medlem

Snyggt och Star Wars är alltid intressant, men det som för mig skiljer Star Wars från vilken annan Sci-fi som helst är Jedi och ljussablar, så detta behöver vara väldigt bra för att kompensera för den frånvaron.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Såg riktigt bra ut tycker jag! Över förväntan.

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns väl inte helt oävet? Rent spontant, i alla fall. Mitt största problem av det jag såg var nog golvmoppen till frilla protagonisten hade. Och det är ju inte den skarpaste kritiken i mannaminne.

Medlem

Såg bra ut, tyvärr handlar det om Ubisoft så tvivlar starkt på grafiken ens är i närheten av detta vid release.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Känns väl inte helt oävet? Rent spontant, i alla fall. Mitt största problem av det jag såg var nog golvmoppen till frilla protagonisten hade. Och det är ju inte den skarpaste kritiken i mannaminne.

Ja, den får kanske "växa" på en.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Känns väl inte helt oävet? Rent spontant, i alla fall. Mitt största problem av det jag såg var nog golvmoppen till frilla protagonisten hade. Och det är ju inte den skarpaste kritiken i mannaminne.

Mycket hår, och inget skägg. Måste ju bli minuspoäng när FZ recenserar:

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ogillade att hon tog blaster skott som om hon hade beskar rustning när allt hon hade var en väst.

Typ som i alla Star Wars-spel då.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Gillade det mesta jag såg. Ogillade att hon tog blaster skott som om hon hade beskar rustning när allt hon hade var en väst.

De som byggde deras vapen jobbade tidigare för imperiet med att bygga stormtroopervapen, men fick sparken. Dessa har problem med energifokuseringen, de tidigare hade problem med siktet.

Medlem

Lite som The Division, fast i rymden.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Det här ser ju riktigt bra ut. Om Starfield blir en besvikelse så har vi ju alltid ett nytt rymdäventyr att se fram emot. Är det förresten bara jag som tycker att Starwarskänslan förmedlas bättre/tydligare i de senaste årens spel än skräpet som Disney skyfflar ut varje år? Bortsett från Rogue one är det ju mest trams.

Medlem

Wow! Jag blev definitivt pepp! Snacka om otippat att det hetaste spelet från alla shower jag nu kikat på skulle komma på Ubisofts event och dessutom vara svenskt. Jag gillar ju inte ens Star Wars (vilket verkt vara ett plus när det gäller spelen ^^) men är ju en sucker för storydrivna action/äventyr i tredje person. Bra jobbat Massive!

Medlem

Karaktären ser riktigt cool ut. Tycker det passar in med de gamla filmerna. Om man vill fånga årets mode.

Medlem

Känns som att det blir i nivå med Guardians of the Galaxy - spelet. Helt okej mao!

12
Skriv svar