The Witcher 3 har nu sålts i 50 miljoner exemplar

Robot
The Witcher 3 har nu sålts i 50 miljoner exemplar
Medlem

Jag har spelet installerat men har ännu inte fått tummen ur att faktiskt spela spelet. Skäms på mig.

Medlem
Skrivet av WargH:

Jag har spelet installerat men har ännu inte fått tummen ur att faktiskt spela spelet. Skäms på mig.

Well you are in for a ride... Dax att ta tag i det! Det tillsammans med RDR2 är mina favorit spel all time...

Medlem
Skrivet av WargH:

Jag har spelet installerat men har ännu inte fått tummen ur att faktiskt spela spelet. Skäms på mig.

Lika bra att du väntar på Hulk Hogans HD project modden ska uppdateras.

https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021

Medlem
Skrivet av WargH:

Jag har spelet installerat men har ännu inte fått tummen ur att faktiskt spela spelet. Skäms på mig.

Ja och om du inte spelat Witcher 1 och 2 så borde du göra det! (även om att spela ettan är... Em tortyr?!)
och glöm inte att importera save filen efter varje spel.
Då får du bästa utgångarna och upplevelsen.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja och om du inte spelat Witcher 1 och 2 så borde du göra det! (även om att spela ettan är... Em tortyr?!)
och glöm inte att importera save filen efter varje spel.
Då får du bästa utgångarna och upplevelsen.

Jag skulle säga att Witcher 1 och 2 faktiskt gör sig bäst på Youtube-recaps. Väldigt svårspelade idag, i synnerhet ettan.

3an är dock ett av topp 5 bästa spelen genom alla tider. Lätt


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Installerade och började på spela raytracing re-releasen men hade en del prestandaproblem. Ska testa den igen lite senare.

Medlem

Angående detta med att spela om ettan så är det en fullskalig remake på gång.

Se här.

Kommer nog ta ett tag innan det är klart, och jag misstänker att remaken främst är till för att studion ska lära känna UE5 ordentligt innan framtida stor-uppföljare av The Witcher och Cyberpunk. Oavsett så lär det vara mer spelbart än originalet, om man kan tänka sig att vänta.

Medlem

"Vi ska tydligen bli uppköpta!?"

Postar en tweet.

"De har inte råd med oss."

1
Skriv svar