25 miljoner skeppade PS5:or i år? Då slår Sony ett 25-årigt Playstation-rekord

Robot
25 miljoner skeppade PS5:or i år? Då slår Sony ett 25-årigt Playstation-rekord

1998 skeppades 22,6 PS1-konsoler.

#playstation-5, #ps5, #sony


Medlem
Skrivet av Nyhet:

1998 skeppades 22,6 PS1-konsoler.

Trist för 23:e köparen som bara fick 60% av konsolen. Kan inte vara lätt att spela på den.

Medlem

Game Pass till ära, men Sony har bättre exclusives både släppta och på gång. Förstår att den säljer så bra. Kul om de slår sitt redan historiska rekord! Dock vore det kul om Switchen slår PS2 i antal sålda enheter, bara för att röra om i grytan lite.

Medlem

Känns som denna konsolgeneration främst kommer handla om Switch och PS5. Xbox känns som den är på väg ut, på väg bort.

It's not a lake, it's an ocean

På ett plan är siffrorna för PS1 och PS2 mer imponerande. Men det är kul att det går bra för PS5. Det visar 1) att spelkonsolens förestående död är kraftigt överdriven och 2) det fortfarande går att vara framgångsrik med fokus på singleplayerspel i tredjeperson.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Daed:

Trist för 23:e köparen som bara fick 60% av konsolen. Kan inte vara lätt att spela på den.

Jag tyckte det skulle vara kul att försöka med någonting. Blev meh med resultatet men postar ändå.

Ifall någon vill göra något annat och leka runt lite så fixade jag en med green screen-bakgrund och delarna intakta.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jag tyckte det skulle vara kul att försöka med någonting. Blev meh med resultatet men postar ändå.

Ser ut ungefär som en PSOne eller vad de hette (den mindre vita utgåvan) så det borde ha gått rätt bra ändå!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ser ut ungefär som en PSOne eller vad de hette (den mindre vita utgåvan) så det borde ha gått rätt bra ändå!

xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hoppas det kommer lite bra spel oxo fasnade inte alls för horizon spelet alls gillade inte det förra gow spelet heller så köpte inte det senaste känns som om det är lite stiltje på spel fronten ser dock ifram emot remaken av silent hill 2

1
Skriv svar