Fragzone-Fredag – EA-skam, rädslor och bärbara drömmar

Robot
Fragzone-Fredag – EA-skam, rädslor och bärbara drömmar

Se oss live klockan 14, eller när du vill i efterhand.

#fragzone-fredag, #bildtext


Medlem

#bildtext

När du är inne på sista kvällen av en tredagarshelg och har blivit lite för bekväm med att leva som ett svin.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Har ni varit och grävt i mina semesterbilder?

Medlem

#Bildtext

"Hans stjärt såg bra mycket bättre ut igår!"

Gnällkuk

#bildtext
Lena började starkt ifrågasätta om Ronny verkligen var något att satsa på när han efter lite för många whiskey brölade "Så du tror på månen?!" när sena natten blivit morgon.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

#bildtext
Hus-renoveringsprogrammen på TV börjar verkligen spåra ur nu....

Medlem

#bildtext
Mamma, pappa....jag lovar. Vi hade ingen fest igår när ni var bortresta

Inaktiv

#bildtext
”Stopp, vänta! Det är inte som ni tror! Jag delade faktiskt med mig av en flaska.”

Medlem

Släpps inte Fragzone fredag som podd längre?

Redaktör
Skrivet av P1rate:

Släpps inte Fragzone fredag som podd längre?

Nej. Vi får kika på om vi kan få igång det igen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nej. Vi får kika på om vi kan få igång det igen.

Ah okej, ja vore nice

Inaktiv

Spolade fram till när ni snackade bärbart och för en liten stund så började jag känna mig lite yngre när ni tar upp vilka Game & Watch som ni hade.

För mig så visste jag inte ens vad Game & Watch var, den äldsta bärbara konsolen som jag kände till när jag var liten var ju Gameboy.
Min första Game & Watch som jag köpte var Super Mario Bros från 2020, sen har jag även The Legend of Zelda från 2021.

Medlem

Tack för priset. Inte varje dag man vinner något så bra som ett av förra årets bästa spel

Redaktör
Skrivet av jeppe109:

Tack för priset. Inte varje dag man vinner något så bra som ett av förra årets bästa spel

Det är @Zensu som ska ha tack! <3


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av jeppe109:

Tack för priset. Inte varje dag man vinner något så bra som ett av förra årets bästa spel

Skrivet av Tomas Helenius:

Det är @Zensu som ska ha tack! <3

Njut av det nu Jeppe! Fantastiskt spel som jag tror du kommer ha massor med roliga timmar med!

Må bäst <3

Chefredaktör
Skrivet av Zensu:

Njut av det nu Jeppe! Fantastiskt spel som jag tror du kommer ha massor med roliga timmar med!

Må bäst <3

Du är en FZ-hjälte Zensu! ❤️

Medlem

Tack för att ni börjat lägga ut fragzone-fredag som pod igen!

Medlem

Såg till min stora glädje att podden dykt upp igen

1
Skriv svar