Horizon Forbidden West: Burning Shores – Se release-trailern

Robot
Horizon Forbidden West: Burning Shores – Se release-trailern
Medlem

Läskigt taggad är man. Hoppas bara att det inte är för kort nu

Medlem
Skrivet av Atreyu:

Läskigt taggad är man. Hoppas bara att det inte är för kort nu

Nä, hoppas verkligen att det är en matig dlc. Kan inte få nog av Horizon ju!

Medlem
Skrivet av Atreyu:

Läskigt taggad är man. Hoppas bara att det inte är för kort nu

Inte alltför långt bara, måste ju hinna klart innan Tears of the Kingdom! Jag är också taggad, älskade Forbidden West.

Medlem
Skrivet av Atreyu:

Läskigt taggad är man. Hoppas bara att det inte är för kort nu

Skrivet av Smultronizer:

Nä, hoppas verkligen att det är en matig dlc. Kan inte få nog av Horizon ju!

Samma här. Ett riktigt matigt o prisvärt DLC skulle sitta GULD.

Avvaktar dock några veckor innan köp då ekonomin är katastrof för tillfället..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser verkligen fram emot denna dlc, solklar dag 1 köp.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Gillar att de marknadsför det som en faktisk expansion och inte ett ”Story-DLC”.

Frozen Wilds-expansionen till Zero Dawn var riktigt bra, mastig och välgjord. Förväntar mig samma kaliber (om inte mer) nu. 🙂

Medlem

Köpt och klar, väntar bara på release. Aloy ftw!


signatur

I drank what?

Medlem

För extrem ovanlighet har jag faktiskt förbeställt det. Har förvisso gillat alla delar i serien mer eller mindre. Säkert köp för egen del mao.

Får väl se hur väl den kommentaren åldras

Avstängd

Jag förstår inte hur man kan tycka att Forbidden west var roligt. Snyggt skal men så urbota tråkigt innehåll. Sen påminner Aloy om mitt ex.

Medlem

Riktigt hypad! Forbidden West hamnade högt upp på min bästa-lista 2022, ser mycket fram emot mer av det goda!

Medlem
Skrivet av Apersson:

Jag förstår inte hur man kan tycka att Forbidden west var roligt. Snyggt skal men så urbota tråkigt innehåll. Sen påminner Aloy om mitt ex.

Ditt ex är ett vetenskapligt geni?


signatur

I drank what?

Medlem

Horizon Zero Dawn(även Forbidden West, men ingen PC-release ännu) ser fruktansvärt läckert ut grafiskt och combaten ser ganska kul/intressant ut, har funnits ett intresse att testa det.

Men Ashly Burch röstskådespeleri som Aloy låter så fruktansvärt krystat och överdramatiserat att jag förmodligen inte skulle palla lira det, tyvärr. Kan ju självfallet vara manuset och ett val från regissören, men det hjälper ju inte direkt.

Det är ju dock vad jag snappat upp från streams jag sett(och dom trailers som släppts), så kanske är annorlunda att lira själv, en dag kanske.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Horizon Zero Dawn(även Forbidden West, men ingen PC-release ännu) ser fruktansvärt läckert ut grafiskt och combaten ser ganska kul/intressant ut, har funnits ett intresse att testa det.

Men Ashly Burch röstskådespeleri som Aloy låter så fruktansvärt krystat och överdramatiserat att jag förmodligen inte skulle palla lira det, tyvärr. Kan ju självfallet vara manuset och ett val från regissören, men det hjälper ju inte direkt.

Det är ju dock vad jag snappat upp från streams jag sett(och dom trailers som släppts), så kanske är annorlunda att lira själv, en dag kanske.

Trist att det faller på det, för det är helt magiskt spel. Kör på mute och mata lite robotar.

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Ditt ex är ett vetenskapligt geni?

Nej, men hon är ginger utan någon själ.

Medlem

Ser fram emot detta, gillar både Zero Dawn, Frozen Wilds och Forbidden West.

Medlem

Forbidden West var fullständigt fantastiskt, så det här har jag längtat efter.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Apersson:

Nej, men hon är ginger utan någon själ.

Då har de inte mycket gemensamt


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Då har de inte mycket gemensamt

Jag tror att han menar att alla gingers är själlösa monster även Aloy tyvärr. Enda lösningen är att bli munk och aldrig ha sex igen med en kvinna med eldrött hår...... eller någon över huvud taget för den delen. Själen är väldigt viktig för kristna har jag hört så det gäller att vara ren och inte visa några känslor livet ut.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag tror att han menar att alla gingers är själlösa monster även Aloy tyvärr. Enda lösningen är att bli munk och aldrig ha sex igen med en kvinna med eldrött hår...... eller någon över huvud taget för den delen. Själen är väldigt viktig för kristna har jag hört så det gäller att vara ren och inte visa några känslor livet ut.

Det var det jag menade, jag tycker inte Aloy är själlös eller monster. Med det sagt, hon är väldigt hands on och och slösar inte tid på att dalta med saker utan löser sina problem.


signatur

I drank what?

Medlem

En fråga nästan on topic. Om jag spelat igenom spelet på Ps4, och därmed har mina speldata sparade så. Kan jag uppgradera till Ps5 versionen (har bägge konsoler) och överföra speldata från ps4 versionen till ps5 versionen?? Palla spela igenom hela spelet IGEN på ps5 versionen för att kunna spela dlc. 180 timmar….. Och då var detta det bästa spel jag någonsin lirat.

Medlem
Skrivet av zyrien:

Trist att det faller på det, för det är helt magiskt spel. Kör på mute och mata lite robotar.

Ja det är väl inte enbart det. Storyn, karaktärer och manus verkar vara väldigt undermåliga också, så det hjälper inte heller direkt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar