Ska köpa en nalle till min mor inför hennes födelsedag

Medlem
Ska köpa en nalle till min mor inför hennes födelsedag

Hon gillar nallar. men jag kan inte vara där (göteborg) då den dyker upp. är det något jag bör tänka på? så hon kan hämta ut den. är en nybörjare när det kommer till detta. aldrig beställt en gåva på detta sett innan. partykungen letar man på för tillfället.
Skulle verkligen uppskatta hjälp, inte gjort detta innan.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Hon gillar nallar. men jag kan inte vara där (göteborg) då den dyker upp. är det något jag bör tänka på? så hon kan hämta ut den. är en nybörjare när det kommer till detta. aldrig beställt en gåva på detta sett innan. partykungen letar man på för tillfället.
Skulle verkligen uppskatta hjälp, inte gjort detta innan.

Du har annars nallebudet.se Dock mindre nallar.
Bara sätta ihop ett litet paket, sen skriva hennes adress. Sen kan hon hämta ut det på närmaste ombud.

Medlem

Kolla upp Build A Bear. Väldigt hög kvalitét, och du kan göra den helt unik för att passa din mamma. Fick en som present för många år sedan, och den levererades i ett litet kartonghus (likt en Happy Meal). Om du ska köpa en nalle till någon skulle det här vara första stället jag skulle titta på.

https://www.buildabear.co.uk/on/demandware.store/Sites-builda...


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tack för alla förslag, uppskattar det. buildabear låter som det man satsar på. "likt en happy meal" låter väldigt trevligt :D. Tack igen, tror hon kommer att bli nöjd


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

blev nallebudet. slipper man problem som kan dyka upp vid att köpa från en brittisk sida. tack igen, tror hon kommer att bli nöjd 😁
EDIT: inser att det sista låter som copy and paste, inte min mening. uppskattar det


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Trodde du menade en mobiltelefon?

Medlem

man hade erfarenhet med en gammal nokia. den röda med en antenn. . inte hört någon referera till en mobil som nalle på evigheter. jag misstänker att vi är gamla Zidious G


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Du får återkomma om det uppskattades

Medlem

Köp en 3310!

Medlem

Ja. glömde av det helt. Uppskattades väldigt, den har fått sig en bra plats på en byrå :D. Tack igen alla för all hjälp.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

blev en

Uppskattade den verkligen


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Kul och höra

Medlem

gammal tråd. men nytt år. fyller 70 i år. något förslag på vad som kan passa från nallebudet?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar