Robot
Dead Island 2

Blod och zombieslafs möter sol och flärd i L.A. när FZ spelar Dead Island 2.

#dead-island-2


Medlem

Grym förhandstitt! Har varit sugen länge och efter denna text känner jag mig säker på att jag kommer att gilla det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ser ju rätt ballt ut. Diggade ettan. Hoppas slutprodukten blir bra!

Medlem

Ettan var lite smårolig men det som föll för mig var alla fetch quest. Otroligt tråkigt att springa fram och tillbaka och döda ny spawnade fiender.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Freakon:

Grym förhandstitt! Har varit sugen länge och efter denna text känner jag mig säker på att jag kommer att gilla det.

Tack! Ska bli intressant att se hur spelet ter sig.

Gnällkuk

Jag vet inte, jag är tveksam till det här. Det ser snyggt ut men det är lite överdrivet mycket slow mo-effekter. Frågan är ju hur många områden det är och hur stora. Får intrycket att de är rätt små.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag har spelat Igenom både ettan och Riptide. Fruktansvärt tråkiga och buggiga spel i singelplayer.
MEN! fruktansvärt roliga och buggiga spel i multiplayer.

Så döm om min förvåning när jag för några veckor sedan hittade spelet "Escape Dead Island" för 30 spänn på xbox.
Ganska kul, men jag hatar att sikta med handkontroll.

Sen blev jag ytterligare förvånad när jag föra veckan hittade "Dead Island Retro Revenge" för 10 kronor på xbox det med.
Det va definitivt inte värt en tia.

Kommer absolut att köpa 2an... om ett år eller så när det har blivit patchat och förhoppningsvis inte Epic exklusivt längre.

Avstängd

Hade köpt det om det kommit till Steam. Men eftersom det är Epic Exklusivt så får det vara.

Avstängd
Skrivet av ChrizHawk:

Hade köpt det om det kommit till Steam. Men eftersom det är Epic Exklusivt så får det vara.

Epic är verkligen en helt värdelös plattform .
Känns så mycket buggigare / billigare / sämre också jämfört med steam.

Medlem

Verkar ju lite roligt ändå, tyckte det såg så där ut först men kan vara kul som lite hjärndöd action höhö Ibland är det kul med spel och filmer som inte tar sig själva på för mycket allvar

Undrar hur många som fatta Siewert Öholm referensen, men vi kanske är ganska många äldre på FZ?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar